Jak włączyć operatora płatności Przelewy24?

Ostatnia modyfikacja: 21 października 2019

Aby włączyć płatności online przy pomocy Przelewy24, załóż konto na stronie operatora korzystając z naszego linku partnerskiego, który znajdziesz w zakładce Metody płatności > Przelewy24.

Jeśli pomyślnie utworzyłeś konto, zaloguj się do panelu Przelewy24: https://panel.przelewy24.pl/.

Krok 1. Po zalogowaniu wybierz dział Moje dane znajdujący się w górnym menu i skopiuj numer konta, a następnie wklej go w polu ID klienta w Fitssey.




Krok 2.
Pozostając w zakładce Moje dane przewiń ekran w dół do działu Dane API i konfiguracja.

a). Skopiuj zawartość pola Klucz do CRC, a następnie wklej w polu Klucz do CRC w Fitssey,

b). Skopiuj zawartość pola Klucz do raportów (klucz API), a następnie wklej w polu Klucz do raportów (klucz API) w Fitssey.




Krok 3.
W dziale Dane API i konfiguracja, w polu Adres IP 1 wprowadź znak % (procent), aby aktywować usługi webowe. Pamiętaj, że proces aktywacji usług może potrwać od kilkunastu minut do kilkunastu godzin.




Jeśli wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie, na dole formularza w Fitssey pojawi się status Połączono!, nie oznacza to jednak, że płatności będą dostępne dla klientów z FrontOffice™.




Krok 4.

Ostatnim krokiem jest kontakt bezpośrednio z operatorem Przelewy24 w celu uzyskania pełnej aktywacji konta.

Operator może poprosić o uzupełnienia dokumentów Twojego studio, takich jak Regulamin lub Polityka Prywatności o konkretne informacje wymagane przez operatora (dowiedz się jak wprowadzić wymagane dokumenty w Fitssey).


Jeśli napotkasz trudności, skontaktuj się z nami pod adresem hello@fitssey.com.