Jak włączyć operatora płatności Przelewy24?

Ostatnia modyfikacja: 16 października 2024

1. Załóż konto w Przelewy24, korzystając z naszego linku partnerskiego.

Jako adres www sklepu podaj adres swojego studio w Fitssey (zazwyczaj wygląda on następująco: https://app.fitssey.com/twoja-nazwa-studio).

Dokończ weryfikację swojego konta P24 poprzez wykonanie kroków wymaganych przez operatora:

  • prześlij skan dokumentu tożsamości właściciela firmy,
  • prześlij oświadczenie PEP,
  • wykonaj przelew weryfikacyjny na podane konto operatora.

Dokładną instrukcję otrzymasz w mailu przesłanym przez operatora – wymagane dokumenty mogą się różnić w zależności od typu prowadzonej działalności.



2. Dodaj Regulamin (poradnik) oraz Politykę Prywatności (poradnik) w Fitssey – te dokumenty będą weryfikowane przez operatora.

Poniżej znajdują się informacje wymagane przez operatora (możesz skorzystać z naszych szablonów, które wyjaśniają wymagane podpunkty: Regulamin, Polityka Prywatności):

Regulamin:

  • dane firmy (oficjalna nazwa, numer NIP/REGON, adres, telefon kontaktowy lub adres email),
  • nazwa rejestru, do którego wpisana jest działalność,
  • informacja o prawie konsumenta do odstąpienia od umowy,
  • informacja o akceptowanych formach płatności włączając płatności online,
  • informacja o procedurze reklamacyjnej.

Polityka Prywatności:

  • zakres przetwarzanych danych,
  • cel i czas przetwarzania danych,
  • informacja o prawie do wglądu, poprawiania, kasowania przechowywanych danych,
  • możliwość składania żądania z zakresu informacji o danych w formie elektronicznej,
  • zobowiązanie do przestrzegania tajemnicy związanej z danymi,
  • informacja o prawie klienta do wniesienia skargi do organu nadzorczego.


3. Utwórz dla operatora, testowe konto klienta w Fitssey – przejdź do zakładki Klienci i kliknij przycisk , a następnie wypełnij formularz (możesz wykorzystać poniższy przykład lub wprowadzić własne, dowolne dane):

Nie akceptuj treści zgód dla tworzonego konta testowego.






4. Skontaktuj się z operatorem Przelewy24 w celu uzyskania pełnej aktywacji konta.

Prześlij wiadomość z prośbą o uzyskanie aktywacji, korzystając z formularza kontaktowego Przelewy24 (formularz kontaktowy) i podając następujące informacje:

  • adres strony studio z Regulaminem oraz Polityką Prywatności: (https://app.fitssey.com/twoja-nazwa-studio/frontoffice/signup
  • adres strony studio do logowania: (https://app.fitssey.com/twoja-nazwa-studio/frontoffice/login

    Zastąp twoja-nazwa-studio identyfikatorem Twojego studio.
  • testowe dane logowania klienta w celu dostępu do modułu sprzedażowego: (podaj dane logowania (email oraz hasło) dla utworzonego w punkcie 3 testowego konta klienta w Fitssey).

  • Poczekaj na aktywację swojego konta przez operatora – jeśli pojawią się jakiekolwiek braki, Przelewy24 wyśle do Ciebie email z prośbą o ich uzupełnienie.




    5. Jeśli operator aktywował już Twoje konto Przelewy24, zaloguj się do panelu Przelewy24 i wybierz z menu Moje konto > Moje dane. Skopiuj ID swojego konta i wklej je w polu ID klienta w Fitssey w dziale Studio > Metody płatności > Przelewy24 – nie zamykaj tej zakładki, będziesz jej jeszcze potrzebować w kolejnych krokach.





    6. Pozostając w zakładce Moje dane, przewiń ekran w dół do działu Dane API i konfiguracja i skopiuj zawartość pola Klucz do CRC oraz Klucz API,




    a następnie wklej je w odpowiednich polach w dziale Studio > Metody płatności > Przelewy24 w Fitssey.





    7. Będąc dalej w dziale Dane API i konfiguracja, w polu Adresy IP wprowadź znak % (procent) i kliknij przycisk z ikoną plusa, a następnie zatwierdź zmianę w oknie z ostrzeżeniem.




    Jeśli wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie, na dole formularza w Fitssey (w dziale Studio > Metody płatności > Przelewy24) pojawi się status Połączono! i Twoi klienci będą już mogli płacić online.

    Pamiętaj, że proces połączenia usług może potrwać od kilkunastu minut do kilkunastu godzin.




    Jeśli napotkasz trudności, skontaktuj się z nami pod adresem hello@fitssey.com.