Jak wprowadzić Politykę Prywatności i włączyć zgodę?
Ostatnia modyfikacja: 17 sierpnia 2023
1. Przejdź do zakładki Studio
> FrontOffice
> Ustawienia formularza rejestracyjnego
.
2. Kliknij przycisk Skonfiguruj
obok zgody na Politykę Prywatności.
3. Wprowadź adres www do własnej strony, na której znajduje się Twoja Polityka Prywatności lub załaduj dokument z komputera, klikając ikonę spinacza.
4. Upewnij się, że opcje Włączona
oraz Wymagana
są aktywne i kliknij przycisk Zapisz
.
Zgoda będzie widoczna w formularzu rejestracyjnym i wymagana do ukończenia rejestracji przez nowych klientów. Osoby, które już posiadają konto w studio, zostaną poproszone o zaakceptowanie treści przy najbliższym logowaniu.
Zmiana treści i prośba o ponowną zgodę
Jeśli zaktualizowałeś treść Polityki Prywatności, możesz dodać nowy dokument i poprosić klientów o ponowną akceptację.
1. Przejdź do zakładki Studio
> FrontOffice
> Ustawienia formularza rejestracyjnego
.
2. Kliknij przycisk Skonfiguruj
obok zgody na Politykę Prywatności.
3. Wprowadź adres www do nowej strony, na której znajduje się Twoja Polityka Prywatności lub załaduj nowy dokument z komputera, klikając ikonę spinacza. Jeśli adres URL się nie zmienił, usuń na moment ostatnią literę adresu URL i dopisz ją ponownie.
4. Zaznacz opcję Ponowna zgoda
i jeśli chcesz, wyjaśnij klientom, co dokładnie zostało zmienione.
Okno z prośbą o wyrażenie ponownej zgody pojawi się u wszystkich dotychczasowych klientów zaraz po zalogowaniu do aplikacji. Natomiast, nowi klienci będą mogli przejrzeć nową treść w formularzu rejestracyjnym podczas tworzenia konta.