Jak wprowadzić Politykę Prywatności i włączyć zgodę?

Ostatnia modyfikacja: 17 sierpnia 2023

1. Przejdź do zakładki Studio > FrontOffice > Ustawienia formularza rejestracyjnego.

2. Kliknij przycisk Skonfiguruj obok zgody na Politykę Prywatności.



3. Wprowadź adres www do własnej strony, na której znajduje się Twoja Polityka Prywatności lub załaduj dokument z komputera, klikając ikonę spinacza.



4. Upewnij się, że opcje Włączona oraz Wymagana są aktywne i kliknij przycisk Zapisz.

Zgoda będzie widoczna w formularzu rejestracyjnym i wymagana do ukończenia rejestracji przez nowych klientów. Osoby, które już posiadają konto w studio, zostaną poproszone o zaakceptowanie treści przy najbliższym logowaniu.

Zmiana treści i prośba o ponowną zgodę

Jeśli zaktualizowałeś treść Polityki Prywatności, możesz dodać nowy dokument i poprosić klientów o ponowną akceptację.


1. Przejdź do zakładki Studio > FrontOffice > Ustawienia formularza rejestracyjnego.

2. Kliknij przycisk Skonfiguruj obok zgody na Politykę Prywatności.



3. Wprowadź adres www do nowej strony, na której znajduje się Twoja Polityka Prywatności lub załaduj nowy dokument z komputera, klikając ikonę spinacza. Jeśli adres URL się nie zmienił, usuń na moment ostatnią literę adresu URL i dopisz ją ponownie.

4. Zaznacz opcję Ponowna zgoda i jeśli chcesz, wyjaśnij klientom, co dokładnie zostało zmienione.



Okno z prośbą o wyrażenie ponownej zgody pojawi się u wszystkich dotychczasowych klientów zaraz po zalogowaniu do aplikacji. Natomiast, nowi klienci będą mogli przejrzeć nową treść w formularzu rejestracyjnym podczas tworzenia konta.