Jak wprowadzić Politykę Prywatności i włączyć zgodę?

Ostatnia modyfikacja: 23 kwietnia 2024

1. Przejdź do zakładki Studio > FrontOffice > Zgody.

2. Kliknij ikonę ołówka obok zgody na Politykę Prywatności.



3. Kliknij pole Włącz zgodę, a następnie wprowadź adres www do własnej strony, na której znajduje się Twoja Polityka Prywatności lub załaduj dokument z komputera, klikając ikonę spinacza.



4. Kliknij przycisk Zapisz.

Zgoda będzie widoczna w formularzu rejestracyjnym i wymagana do ukończenia rejestracji przez nowych klientów. Osoby, które już posiadają konto w studio, zostaną poproszone o zaakceptowanie treści przy najbliższym logowaniu.

Zmiana treści i prośba o ponowną zgodę

Jeśli zaktualizowałeś treść Polityki Prywatności, możesz dodać nowy dokument i poprosić klientów o ponowną akceptację.


1. Przejdź do zakładki Studio > FrontOffice > Zgody.

2. Kliknij ikonę ołówka obok zgody na Politykę Prywatności.



3. Wprowadź adres www do nowej strony, na której znajduje się Twoja Polityka Prywatności lub załaduj nowy dokument z komputera, klikając ikonę spinacza. Jeśli adres URL się nie zmienił, pomiń ten krok.

4. Zaznacz opcję Poproś klientów o ponowną akceptację treści zgody i jeśli chcesz, wyjaśnij klientom, co dokładnie zostało zmienione.



5. Kliknij przycisk Zapisz.

Okno z prośbą o wyrażenie ponownej zgody pojawi się u wszystkich dotychczasowych klientów zaraz po zalogowaniu do aplikacji. Natomiast, nowi klienci będą mogli przejrzeć nową treść w formularzu rejestracyjnym podczas tworzenia konta.