Zgody w formularzu rejestracyjnym

Ostatnia modyfikacja: 02 października 2018

Zgody pozwalają na aktywowanie dodatkowych pól wyboru widocznych w formularzu rejestracyjnym klienta jak np. Zgoda na Regulamin studio.

Aby przejść do tworzenia / edycji zgód dla Twojego studio wybierz z dostępnego po lewej stronie menu zakładkę Studio, a następnie kliknij FrontOffice™.
Z panelu dostępnego po lewej stronie wybierz dział Ustawienia formularza rejestracyjnego.

Jak włączyć zgodę?

Wybierz interesującą Cię zgodę np. Zgoda na Regulamin, a następnie kliknij przycisk Skonfiguruj.




W nowym oknie będziesz miał wgląd w treść wybranej zgody oraz podstawowe ustawienia. W przypadku zgody na Regulamin oraz Politykę Prywatności, wymagane jest dodanie załącznika w postaci adresu URL do odpowiedniej strony lub załadowania dokumentu z komputera poprzez kliknięcie ikony spinacza.



Opcje

Do dyspozycji masz trzy opcje:

  • Włączona – zgoda jest widoczna w formularzu rejestracyjnym FrontOffice™
  • Wymagana – klient musi wyrazić zgodę, aby ukończyć proces rejestracji (lub jeśli został dodany poprzez BackOffice™, musi wyrazić zgodę, aby kontynuować korzystanie z konta)
  • Domyślnie zaznaczona – checkbox zostanie domyślnie zaznaczony (aczkolwiek klient będzie wciąż miał możliwość odznaczenia pola, jeśli zgoda nie jest wymagana)

Po wypełnieniu powyższych danych, kliknij przycisk Zapisz. Jeśli zaznaczyłeś opcję Włączona, Twoja zgoda jest widoczna w fomularzu rejestracyjnym.

Ponowna zgoda

Jeśli musisz wprowadzić zmiany w jednym z dokumentów, podczas edytowania treści załączników, pojawi się nowa opcja Ponowna zgoda.

Dzięki zaznaczeniu tej opcji będziesz miał możliwość poproszenia swoich klientów o ponowną zgodę na nowo dodane dokumenty. Dodatkowo wykorzystując pole Wymień zmiany, możesz im wyjaśnić, co dokładnie zostało zmienione.




Okno z prośbą o wyrażenie ponownej zgody pojawi się u wszystkich dotychczasowych klientów zaraz po zalogowaniu do aplikacji. Natomiast nowi klienci będą mogli przejrzeć nową treść w formularzu rejestracyjnym podczas tworzenia konta.


Pamiętaj, że zgodnie z prawem, masz obowiązek poinformować swoich klientów o każdej zmianie.