Zgody w formularzu rejestracyjnym
Ostatnia modyfikacja: 02 października 2018
Zgody pozwalają na aktywowanie dodatkowych pól wyboru widocznych w formularzu rejestracyjnym klienta jak np. Zgoda na Regulamin studio
.
Aby przejść do tworzenia / edycji zgód dla Twojego studio wybierz z dostępnego po lewej stronie menu zakładkę Studio
, a następnie kliknij FrontOffice™
.
Z panelu dostępnego po lewej stronie wybierz dział Ustawienia formularza rejestracyjnego
.
Jak włączyć zgodę?
Wybierz interesującą Cię zgodę np. Zgoda na Regulamin, a następnie kliknij przycisk Skonfiguruj
.
W nowym oknie będziesz miał wgląd w treść wybranej zgody oraz podstawowe ustawienia. W przypadku zgody na Regulamin oraz Politykę Prywatności, wymagane jest dodanie załącznika w postaci adresu URL do odpowiedniej strony lub załadowania dokumentu z komputera poprzez kliknięcie ikony spinacza.
Opcje
Do dyspozycji masz trzy opcje:
- Włączona – zgoda jest widoczna w formularzu rejestracyjnym FrontOffice™
- Wymagana – klient musi wyrazić zgodę, aby ukończyć proces rejestracji (lub jeśli został dodany poprzez BackOffice™, musi wyrazić zgodę, aby kontynuować korzystanie z konta)
- Domyślnie zaznaczona – checkbox zostanie domyślnie zaznaczony (aczkolwiek klient będzie wciąż miał możliwość odznaczenia pola, jeśli zgoda nie jest wymagana)
Po wypełnieniu powyższych danych, kliknij przycisk Zapisz
. Jeśli zaznaczyłeś opcję Włączona
, Twoja zgoda jest widoczna w fomularzu rejestracyjnym.
Ponowna zgoda
Jeśli musisz wprowadzić zmiany w jednym z dokumentów, podczas edytowania treści załączników, pojawi się nowa opcja Ponowna zgoda
.
Dzięki zaznaczeniu tej opcji będziesz miał możliwość poproszenia swoich klientów o ponowną zgodę na nowo dodane dokumenty. Dodatkowo wykorzystując pole Wymień zmiany
, możesz im wyjaśnić, co dokładnie zostało zmienione.
Okno z prośbą o wyrażenie ponownej zgody pojawi się u wszystkich dotychczasowych klientów zaraz po zalogowaniu do aplikacji. Natomiast nowi klienci będą mogli przejrzeć nową treść w formularzu rejestracyjnym podczas tworzenia konta.
Pamiętaj, że zgodnie z prawem, masz obowiązek poinformować swoich klientów o każdej zmianie.