Jak wysłać link aktywacyjny dla klienta?

Ostatnia modyfikacja: 13 września 2023

Jeśli nie wysłałeś linku aktywacyjnego podczas tworzenia konta klienta lub Twój klient nie zdążył aktywować swojego konta na czas, możesz wysłać link ponownie.


1. Przejdź do zakładki Klienci, a następnie wyszukaj klienta, któremu chcesz wysłać link aktywacyjny i kliknij przycisk Profil.


2. W profilu klienta przewiń widok do działu Konto i kliknij przycisk Ustawienia zaawansowane (lub Włącz, jeśli konto klienta posiada wyłączone logowanie do systemu).


3. W nowym oknie wybierz opcję Wyślij link aktywacyjny i potwierdź przyciskiem Wyślij.


Gdy pojawi się informacja „Wiadomość email z linkiem aktywacyjnym została wysłana” możesz zamknąć okno – wiadomość aktywacyjna trafi do klienta w ciągu najbliższych kilku minut.