Wpłacona kwota i płacenie w częściach

Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2019

Sprzedając produkt, punkt sprzedaży automatycznie podlicza należność do zapłaty przez klienta. Masz możliwość zmiany tej kwoty, działa to w następujący sposób:

Jeśli Twój klient płaci gotówką i nie posiada wyliczonej kwoty, możesz wprowadzić kwotę, którą przekazał Ci klient, a system wyświetli informację ile reszty należy wydać.





Jeśli natomiast Twój klient nie jest w stanie zapłacić całej należności jednorazowo, możesz wprowadzić kwotę, którą przekazał Ci klient, a system obliczy ile pozostanie do zapłaty.

Pozostała kwota zostanie oznaczona na liście transakcji klienta jako Niezapłacona i będzie oczekiwała na spłatę.

Taką transakcję klient może opłacić samodzielnie ze swojego profilu, korzystając z płatności online lub przy następnej wizycie w studio.