Kategorie kart

Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2024

Kategorie służą do pogrupowania kart w cenniku (dowiedz się jak włączyć dodatkową stronę Cennik). Pozwolą Ci one również uporządkować karty w BackOffice™, aby łatwiej było Ci nimi zarządzać – wybierając konkretną kategorię, wyświetlą się wyłącznie karty do niej przypisane.

Jak utworzyć nową kategorię?

1. Przejdź do zakładki Usługi, a następnie wybierz dział Karty.

2. W widoku listy kart kliknij przycisk Organizuj karty.

3. Kliknij przycisk Dodaj i wypełnij pola:

Nazwa – podaj nazwę kategorii. W zależności od Twoich potrzeb może to być np. kategoria promująca najkorzystniejsze karty – „Najczęściej wybierane” lub po prostu kategoria grupująca karty pozwalające na wstęp na konkretny rodzaj zajęć – np. „Joga”.

Pokaż w FrontOffice™ – ustal, czy kategoria powinna być widoczna dla klientów. Karty znajdujące się w kategorii, która nie jest wyświetlana w FrontOffice™, nie będą widoczne dla Twoich klientów (chyba że znajdują się również w innej kategorii, która posiada włączoną tę opcję).

Kolor wyróżnienia – możesz wyróżnić kategorię kolorystycznie, kolor będzie widoczny zarówno dla Ciebie, jak i klientów.

4. Po uzupełnieniu powyższych pól kliknij przycisk Dodaj. Kategoria została utworzona i można do niej przypisywać karty.

Jak przypisać kartę do istniejącej kategorii?

1. Przejdź do działu Usługi > Karty, a następnie kliknij ikonę ołówka obok wybranej karty.

2. W nowym oknie znajdziesz rozwijalną listę Kategorie, w której możesz wybrać, do których kategorii powinna zostać przypisana dana karta.


3. Po dokonaniu wyboru zatwierdź zmiany przyciskiem Zapisz.

Jak ukryć kategorię dla FrontOffice™?

Aby ukryć kategorię dla panelu klienta, kliknij ikonę ołówka znajdującą się obok wybranej kategorii, a następnie wyłącz opcję Pokaż w FrontOffice™ i potwierdź zmiany przyciskiem Zapisz.

Ukryta kategoria oraz znajdujące się w niej karty nie zostaną wyświetlone w FrontOffice™. Pamiętaj, że jeśli karta znajdująca się w danej kategorii została również przypisana do innej kategorii, która jest publiczna – wciąż będzie ona widoczna w panelu klienta.

Jak usunąć istniejącą kategorię?

Aby usunąć jedną z utworzonych kategorii kart, kliknij ikonę menu znajdującą się obok wybranej kategorii, a następnie z dostępnej listy wybierz opcję Usuń.

W przypadku usunięcia kategorii wszystkie karty, które były przypisane wyłącznie do niej, zostaną przeniesione do domyślnej kategorii „Bez kategorii”. Karty, które były przypisane również do innych kategorii, pozostaną w nich.