Strona cennik

Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2024

Masz możliwość włączenia dodatkowej strony z cennikiem, aby móc jeszcze lepiej zaprezentować swoją ofertę. Nowa zakładka pojawi się w menu obok już istniejących i wyświetli klientom karnety w uporządkowanej formie, zgodnie z utworzonymi przez Ciebie kategoriami.

Jak włączyć stronę Cennik?

1. Przejdź do działu Studio, a następnie kliknij kartę FrontOffice™ i wybierz Cennik.


2. W nowym oknie zaznacz pole wyboru Włącz stronę Cennik dla FrontOffice™. Masz również możliwość dodania krótkiego opisu, który pojawi się na stronie z cennikiem lub ukrycia cennika dla niezalogowanych osób.


3. Po uzupełnieniu informacji zatwierdź zmiany przyciskiem Zapisz.
Nowa zakładka pojawi się w panelu klienta obok już istniejących.





Karty wyświetlą się w takich kategoriach, jakie utworzyłeś w dziale Usługi > Menedżer klas > Karty.



Jak zmienić kolejność modułów w cenniku?

1. Przejdź do działu Studio, a następnie kliknij kartę FrontOffice™ i wybierz Cennik.


2. Aby zmienić kolejność modułu, najedź kursorem myszy na wybraną nazwę, aby kursor zmienił kształt na ikonę dłoni i przytrzymaj. Przeciągnij moduł w wybrane miejsce, aby zmienić jego pozycję na liście.

Zmiana kolejności ma wpływ wyłącznie na te moduły, w których posiadasz utworzone karnety. Jeśli jako pierwszy moduł ustawisz np. Wideo, a nie posiadasz żadnych kart dla wideo, w rezultacie jako pierwszy zostanie wyświetlony kolejny moduł na liście, w którym posiadasz jakiekolwiek karty.

Jak wyświetlić karty na stronie cennika?

1. Przejdź do działu Usługi i wybierz Karty.

2. Kliknij ikonę ołówka obok wybranej karty.

3. Włącz opcję Pozwól klientom na samodzielny zakup tego produktu oraz Wyświetl ten produkt również na stronie cennika i kliknij przycisk Zapisz, aby zatwierdzić zmiany.

4. Obok karnetu pojawi się zielona ikona globusa , informująca o tym, że karnet jest dostępny do zakupu przez klientów i widoczny na stronie cennika.