Jak najlepiej stworzyć kupon podarunkowy i co zyskam oferując zniżki w swoim studio?
24 września 2018
Kupony podarunkowe to świetny pomysł na promocję Twojego studio, nie tylko w okresie świątecznym, ale również w ciągu całego roku. Pamiętaj, że zadowoleni z Twoich usług klienci na pewno chętnie podarują sprawdzony i praktyczny upominek swoim bliskim.
Jak utworzyć dobry kod zniżkowy?
Zacznijmy od najważniejszego, jeśli Twój kupon nie jest częścią większej kampanii i powinien trafić wyłącznie do wybranych osób, z pewnością nie chcesz, aby był łatwy do odgadnięcia. Fitssey daje Ci możliwość wygenerowania losowego kodu złożonego z 10 dowolnych znaków – dzięki temu masz pewność, że nikt nie zgadnie hasła, a kupon nie będzie nadużywany.
Jeśli z kolei organizujesz kampanię reklamową lub chcesz wykorzystać nadchodzące święta, aby dać swoim klientom szansę na podzielenie się zniżką z przyjaciółmi, możesz utworzyć własne hasło, które będzie łatwe do zapamiętania.
Na co należy zwrócić uwagę?
- Hasło nie powinno być zbyt długie – w przypadku zbyt długiego lub zbyt skomplikowanego hasła klienci mogą mieć problem z zapamiętaniem, lub przepisaniem takiego kodu.
- Unikaj niejednoznacznych znaków – czasem trudno rozróżnić dużą literę „O” od liczby zero „0”, podobnie z dużą literą „I” (i) oraz małą literą „l” (L). Unikaj spacji, które mogą być nie zawsze czytelne dla klienta. Używaj znaków, które będą łatwe do wpisania.
- Jeśli promocja związana jest z porą roku, świętami lub jakimkolwiek innym wydarzeniem, utwórz przyjazne hasło, które będzie łatwe do wykorzystania. Np. jeśli planujesz dać klientom 10% zniżki ze względu na nadchodzącą jesień, aby nieco podgrzać atmosferę, możesz użyć hasła JESIEN10.
- Dla własnej administracji i lepszego zarządzania kodami dobrą praktyką jest również dodawanie do nazwy kodu roku, np. 2018JESIEN10. W ten sposób możemy lepiej śledzić ilość wykorzystanych kuponów oraz ich popularność.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak krok po kroku utworzyć kody zniżkowe w aplikacji Fitssey.
Po co oferować zniżki?
Dla Twoich klientów kupony podarunkowe i zniżki na usługi, to świetny pomysł na prezent i wygodna forma płatności, natomiast dla Twojego studio są one sposobem na uzyskanie dodatkowego przychodu oraz skuteczną metodą promocji.
Nagradzaj stałych bywalców. Nie od dziś wiadomo, że najbardziej efektywnym sposobem zdobycia nowych klientów są polecenia – to od Twoich dotychczasowych klientów oraz ich zadowolenia zależy, czy przyprowadzą nowych i polecą Cię znajomym. Podaruj kupon zniżkowy stałym klientom, a z pewnością odwdzięczą się lojalnością.
Kupon podarunkowy to zawsze dobry upominek. Każdy z nas wie jak trudno znaleźć trafiony prezent, który spodoba się obdarowywanej osobie. Standardowe prezenty typu kwiaty, perfumy, czy biżuteria stają się coraz bardziej oklepane. Kupon podarunkowy na zajęcia jogi, lekcję tańca, czy inne usługi to prezent jedyny w swoim rodzaju. Pokazuje, że chcemy podarować naszym bliskim nie tylko użyteczny prezent, ale i niezapomniane wspomnienia.
Darmowa reklama. Niemal każdy dzieli się wrażeniami z udanych prezentów z kolegami i koleżankami z pracy lub bliskimi. Jeśli jednym z upominków był kupon do Twojego studio, to możesz mieć pewność, że zostanie to wspomniane w trakcie rozmowy. Zadowolona będzie również osoba, która kupiła taki prezent i nie omieszka polecić znajomym Twojego studio.