Kody zniżkowe
Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2024
Kody zniżkowe pozwalają na tworzenie kuponów promocyjnych, które możesz podarować swoim klientom.
Dzięki kuponom klient może podczas zakupów w FrontOffice otrzymać określony przez Ciebie rabat lub określony produkt gratis.
Jak utworzyć kod zniżkowy?
1. Przejdź do zakładki Usługi
i kliknij kartę Kody zniżkowe
.
2. Kliknij przycisk Dodaj
i uzupełnij wymagane informacje:
Kod – wpisz własną nazwę lub wygeneruj losowy kod,
Wysokość zniżki – wprowadź wartość zniżki jako kwotę (np. 50 zł) lub procent (np. 50%),
Typ kodu:
Kod jednorazowy
może być użyty wyłącznie 1 raz (skorzystaj z niego, jeśli tworzysz spersonalizowany kod dla konkretnego klienta),
Kod wielorazowy
może być użyty przez wielu klientów, określoną przez Ciebie liczbę razy.
Ważny od/do – kod będzie aktywny i możliwy do wykorzystania tylko pomiędzy tymi datami,
Pozwalaj na wielokrotne użycie – jeśli wybrałeś kod wielorazowy i zaznaczysz tę opcję, każdy klient będzie mógł go użyć wielokrotnie,
Uwzględniaj wielkość liter – jeśli zaznaczysz tę opcję, klient będziesz musiał wprowadzić kod, zwracając uwagę na małe i wielkie litery.
Po uzupełnieniu formularza kliknij przycisk Dodaj
.
Twój kod został utworzony i jest widoczny na liście. Możesz zawsze wrócić i zmienić uprzednio wprowadzone ustawienia.
Lista pozwoli Ci śledzić ilość wykorzystanych do tej pory kodów oraz termin ich ważności. Szczegółową historię wykorzystanych kodów znajdziesz w raporcie Zrealizowane kody zniżkowe
.
Jak klient może użyć kodu zniżkowego?
Utworzony kod zniżkowy można podarować klientom. Wystarczy, że klient podczas zakupów wpisze kod w polu Masz kod zniżkowy?
, a otrzyma rabat na kupowany produkt.