Kody zniżkowe

Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2024

Kody zniżkowe pozwalają na tworzenie kuponów promocyjnych, które możesz podarować swoim klientom.
Dzięki kuponom klient może podczas zakupów w FrontOffice otrzymać określony przez Ciebie rabat lub określony produkt gratis.

Jak utworzyć kod zniżkowy?

1. Przejdź do zakładki Usługi i kliknij kartę Kody zniżkowe.


2. Kliknij przycisk Dodaj i uzupełnij wymagane informacje:

Kod – wpisz własną nazwę lub wygeneruj losowy kod,

Wysokość zniżki – wprowadź wartość zniżki jako kwotę (np. 50 zł) lub procent (np. 50%),

Typ kodu:
Kod jednorazowy może być użyty wyłącznie 1 raz (skorzystaj z niego, jeśli tworzysz spersonalizowany kod dla konkretnego klienta),

Kod wielorazowy może być użyty przez wielu klientów, określoną przez Ciebie liczbę razy.

Ważny od/do – kod będzie aktywny i możliwy do wykorzystania tylko pomiędzy tymi datami,

Pozwalaj na wielokrotne użycie – jeśli wybrałeś kod wielorazowy i zaznaczysz tę opcję, każdy klient będzie mógł go użyć wielokrotnie,

Uwzględniaj wielkość liter – jeśli zaznaczysz tę opcję, klient będziesz musiał wprowadzić kod, zwracając uwagę na małe i wielkie litery.


Po uzupełnieniu formularza kliknij przycisk Dodaj.

Twój kod został utworzony i jest widoczny na liście. Możesz zawsze wrócić i zmienić uprzednio wprowadzone ustawienia.

Lista pozwoli Ci śledzić ilość wykorzystanych do tej pory kodów oraz termin ich ważności. Szczegółową historię wykorzystanych kodów znajdziesz w raporcie Zrealizowane kody zniżkowe.

Jak klient może użyć kodu zniżkowego?

Utworzony kod zniżkowy można podarować klientom. Wystarczy, że klient podczas zakupów wpisze kod w polu Masz kod zniżkowy?, a otrzyma rabat na kupowany produkt.