Jak utworzyć kartę?
Ostatnia modyfikacja: 27 lutego 2024
Karty (lub też karnety) pozwolą Twoim klientom zapisywać się na zajęcia.
Jak stworzyć nową kartę?
Aby rozpocząć tworzenie kart, przejdź do zakładki Usługi
, a następnie wybierz dział Karty
. Aby utworzyć pierwszą kartę, kliknij przycisk Dodaj
i wypełnij wymagane pola:
Nazwa – podaj nazwę karty (np. „4x” lub „Karta Open”).
Publiczny opis – możesz dodać krótki opis, aby przedstawić więcej informacji na temat danej karty (np. do jakich klientów skierowana jest dana oferta).
Moduł – wybierz, z którym rodzajem zajęć powinna działać karta.
Kategorie – wybierz, do których kategorii, karta powinna zostać przypisana (dowiedz się więcej na temat kategorii kart).
Typ sesji – do wyboru są następujące sposoby rozliczania wejść:
- Oparty na liczbie wejść – karta posiada określoną liczbę wejść (np. 6), każda rezerwacja wizyty dla klienta spowoduje pobranie jednego wejścia z karnetu.
- Oparty na limicie czasu – karta posiada określony limit minut do wykorzystania (np. 200 minut), każda rezerwacja wizyty dla klienta spowoduje pobranie z karnetu liczby minut adekwatnej do czasu trwania zarezerwowanych zajęć.
- Bez limitu – karta pozwala na rezerwację nielimitowanej liczby zajęć przez cały okres jej ważności.
Cena – wprowadź cenę brutto karty.
Stawka podatku – wybierz stawkę podatku obowiązującą dla danej karty (dowiedz się więcej na temat ustawień podatku).
Ustawienia sprzedaży – ustal, czy karta powinna być dostępna do kupienia przez klienta z FrontOffice™ (panel klienta), czy też produkt będzie sprzedawany wyłącznie przez pracowników studio.
Dodatkowe opcje – masz możliwość wprowadzenia dodatkowych ustawień, takich jak:
- Nie zwracaj wejścia na kartę w przypadku wczesnego anulowania rezerwacji – domyślnie, w przypadku wczesnego anulowania wizyty przez klienta (czyli w czasie dozwolonym przez studio), wejście użyte do rezerwacji jest zwracane na karnet klienta. Jeśli jednak polityka Twojego studio jest inna, masz możliwość ustawić, aby w przypadku każdego anulowania, wejście nie było zwracane na kartę klienta.
- Automatycznie dodaj ten produkt dla nowo zarejestrowanych klientów – ta opcja jest przydatna, jeśli oferujesz swoim klientom darmowe karty powitalne (np. pierwszy darmowy trening), w tym przypadku każda nowo zarejestrowana osoba automatycznie otrzyma taką kartę i będzie mogła zarezerwować wizytę (opcja jest dostępna wyłącznie dla darmowych kart, których cenę ustawiono jako „0 zł”).
Po uzupełnieniu powyższych pól kliknij przycisk Dodaj
. Karnet został utworzony.
Po utworzeniu karty będziesz mieć możliwość skonfigurowania zaawansowanych ustawień, takich jak restrykcje, ważność karty, itp. (przeczytaj poradnik)