Edycja karty oraz zmiana ustawień ważności

Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2020

Jak edytować kartę?

Aby przejść do edycji utworzonej wcześniej karty, kliknij ikonę ołówka znajdującą się obok wybranej karty. W nowym oknie znajdziesz wszystkie ustawienia, które były dostępne podczas tworzenia karty oraz kilka dodatkowych:

Ustawienia ważności karty – domyślnie każda utworzona karta jest ważna przez jeden miesiąc od daty jej sprzedaży, jednakże masz możliwość zmiany tego ustawienia.

Do wyboru jest kilka opcji:

  • Karta ważna bezterminowo – karta bez daty wygaśnięcia, ważna do momentu wykorzystania ustalonego limitu sesji.
  • Karta ważna od daty sprzedaży – karta będzie ważna od momentu jej sprzedaży/zakupu przez ustalony czas (np. 1 miesiąc).
  • Karta ważna od daty pierwszej wizyty – karta będzie ważna od daty pierwszej wizyty zarezerwowanej przez klienta przez ustalony czas (np. 1 miesiąc).
  • Karta ważna miesiąc kalendarzowy – karta jest ważna jeden miesiąc kalendarzowy, zawsze od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca, na który została sprzedana/kupiona (np. od pierwszego do ostatniego dnia grudnia).
  • Karta ważna od określonej daty – możesz ustawić, aby karta była ważna od określonej przez Ciebie konkretnej daty. Jest to przydatne np. w przypadku organizacji eventów, w trakcie których oferujemy specjalnie karty, które powinny być dostępne do wykorzystania dla klientów tylko w wybranych datach.



Prywatne notatki – masz możliwość dodania notatki dla każdej utworzonej karty np. wskazówek odnośnie sprzedaży dla pracowników. Wprowadzone notatki są prywatne, widoczne wyłącznie w BackOffice™ i niedostępne dla klientów.

Po uzupełnieniu odpowiednich pól kliknij przycisk Zapisz, aby zatwierdzić zmiany.