Metody płatności: Przelew tradycyjny

Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2024

Po zakupie przelewem tradycyjnym, klient będzie mógł od razu korzystać z produktu. Taka transakcja zostanie oznaczona jako niezweryfikowana.

Pamiętaj, aby po otrzymaniu płatności, zmienić status transakcji na zapłacono.
Możesz to zrobić, przechodząc do raportu Niezapłacone transakcje.

Jak dodać konto bankowe?

1. Przejdź do zakładki Studio i kliknij kartę Metody płatności.


2. Kliknij ikonę ołówka obok przelewu tradycyjnego.


3. Kliknij przycisk Dodaj i uzupełnij wymagane informacje:

Nazwa – ta nazwa będzie widoczna tylko dla Ciebie,

Posiadacz rachunku – imię i nazwisko lub nazwa podmiotu, który jest właścicielem konta,

Numer rachunku bankowego,

Ustaw jako domyślny – zaznacz tę opcję, jeśli zamierzasz dodać kilka rachunków bankowych i chcesz, aby ten był używany jako domyślny.

Po uzupełnieniu powyższych pól kliknij przycisk Zapisz. Rachunek bankowy został dodany, a przelew tradycyjny włączony dla Twoich klientów.

Configure bank account for bank transfer

Jak wyświetlać różne konta bankowe dla klientów?

Jeśli dodałeś kilka rachunków bankowych, możesz określić, na które konto powinny trafiać płatności za konkretny karnet.

Aby to zrobić, skorzystaj z ustawień restrykcji dla kart i wybierz odpowiednie konto bankowe (dowiedz się więcej).

Skorzystaj z tej opcji wyłącznie, jeśli płatność powinna trafić na inne konto bankowe, niż to ustawione jako domyślne.

Jak ograniczyć zakup przelewem dla nowych klientów lub osób z zaległościami?

1. Przejdź do zakładki Studio i kliknij kartę Metody płatności.


2. Kliknij ikonę ołówka obok przelewu tradycyjnego.


3. Wybierz jedną z opcji lub zaznacz obydwie:

Nie zezwalaj na zakup przy użyciu przelewu tradycyjnego przez nowych klientów – klient będzie musiał dokonać pierwszego zakupu przy użyciu płatności online lub posiadać zapłacony produkt dodany przez studio, aby odblokować możliwość płatności przelewem.

Nie zezwalaj na zakup przy użyciu przelewu tradycyjnego przez klientów posiadających niezapłacone transakcje – klient nie będzie mógł płacić przelewem, jeśli posiada na swoim koncie jakiekolwiek niezapłacone transakcje. Możliwość płatności przelewem odblokuje się po uregulowaniu wszystkich należności.

Configure bank transfer settings