Wielkie nadejście FrontOffice v.4
12 kwietnia 2018
Od dziś dostępna jest całkiem nowa wersja FrontOffice, czyli panelu klienta.
Jako firma zawsze dążymy do ulepszania naszego produktu. Naszą wizją jest stworzyć aplikację, na tyle przyjazną, aby każdy mógł jej z przyjemnością używać nie marnując czasu na rozgryzanie „jak to działa”.
FrontOffice v.4 to dopiero początek nowego rozdziału
Postanowiliśmy zacząć od tego, co dla Ciebie najważniejsze – Twoich klientów. Chcieliśmy stworzyć dla nich wyjątkowe miejsce, na tyle intuicyjne, aby każdy z nich bez problemu się w nim odnalazł, aczkolwiek jednocześnie oferujące wiele możliwości. Tak powstała nowa, ulepszona wersja panelu klienta.
Więc co się zmieniło?
Odświeżony wygląd
Z pewnością pierwszym co Ci się rzuci w oczy, będzie fakt, że całkowicie zmieniliśmy wygląd FrontOffice. Postawiliśmy na zdecydowane kolory i bardziej czytelną czcionkę, a co za tym idzie pozytywne pierwsze wrażenie. Dalej może być tylko lepiej!
Rozbudowany profil klienta
Ponieważ stary widok profilu klienta stał się zbyt „zatłoczony”, całkowicie zmieniliśmy jego układ. Teraz po przejściu do profilu, klient ma wgląd do najważniejszych, skróconych informacji takich jak statystyki, pozycja na liście rezerwowej, najbliższe nadchodzące zajęcia, czy aktywne karty.
Wiadomości
Nowością jest zakładka wiadomości, do której na razie tylko my możemy wrzucać wiadomości, jednakże już wkrótce również Ty będziesz mógł to robić!
Poczekaj na kolejną aktualizację, która wniesie kontakt z klientem na kolejny poziom 🙂
Moje zajęcia
Tutaj Twój klient będzie mógł przejrzeć listę nadchodzących oraz przeszłych zajęć. Tutaj również sprawdzi swoją pozycję na liście rezerwowej. Pogrupowaliśmy informacje tak, aby łatwo było przejrzeć listę, nawet gdy jest na niej wiele pozycji.
Zapisy cykliczne
Od teraz również Twój klient może się zapisać na wiele zajęć naprzód za jednym razem. Pamiętaj jednak, że aby Twoi klienci mieli taką możliwość, musisz ustawić dla każdych zajęć odpowiedni czas zapisów naprzód.
Moje karty
Zmieniliśmy sposób wyświetlania kart – dość nudy! Teraz dostępne karty są atrakcyjne wizualnie, a wykorzystane trafiają do historii.
Moje zakupy
Kolejna nowość – w tym miejscu klient sprawdzi listę wszystkich transakcji wykonanych w aplikacji oraz ich status. Transakcje gotówką oraz przelewem tradycyjnym otrzymają status „Nie potwierdzono”, do czasu, aż potwierdzisz otrzymanie płatności w panelu menedżera.
Ustawienia
Ustawienia konta klienta zostały podzielone na kilka podstawowych kategorii, skupmy się na tych, które są kompletnie nowe:
Bezpieczeństwo i ustawienia logowania
Aby ułatwić proces logowania do aplikacji, dodaliśmy możliwość logowania przy użyciu kodu PIN ustawionego przez klienta. W przyszłości mogą się tu pojawić również inne metody.
Osoba pierwszego kontaktu
Wprowadziliśmy nowy dział, dzięki któremu możesz poprosić swoich klientów o wprowadzenie danych osoby pierwszego kontaktu, opiekuna lub rodzica.
Powiadomienia
Od teraz, zgodnie z prawem, Twój klient może zdecydować, które powiadomienia i notyfikacje chce otrzymywać. Pamiętaj, nie wysyłaj użytkownikom niezamówionych treści!
Ustawienia konta, czyli zgody oraz usuwanie konta
W dziale „Zgody” znajdą się wszystkie włączone przez Ciebie zgody. Mogą to być: zgoda na Regulamin, zgoda na Politykę Prywatności oraz zgoda na otrzymywanie newslettera.
W przeciwieństwie do Regulaminu i Polityki Prywatności, zgoda na otrzymywanie newslettera może zostać cofnięta przez klienta, oznacza to, że powinieneś generować nową listę mailingową każdorazowo przed wysłaniem newslettera.
Kolejnym dodatkiem jest możliwość usunięcia konta z aplikacji przez klienta. Ten proces jest nieodwracalny.
Dodatkowe informacje o nauczycielach i zajęciach
W nowym FrontOffice dodatkowe informacje na temat nauczyciela, klasy czy lokalizacji są dostępne po kliknięciu odpowiedniego elementu na grafiku, niezależnie od tego, który widok grafiku ustawiłeś: kalendarz lub terminarz. Oczywiście, jeśli wyłączysz którąś z kolumn w ustawieniach studio, np. nauczyciel, informacje o nim nie pojawią się w grafiku.
Zmiany w BackOffice
Nie martw się, nie zapomnieliśmy o Tobie! Wprowadziliśmy również pierwsze zmiany w BackOffice. Przechodząc do ustawień FrontOffice, trafisz do nowego widoku, w którym będziesz miał o wiele większą kontrolę nad tym, co jest wyświetlane klientowi.
Wymagane dane
Oprócz ustawień, które były dostępne już wcześniej, dodaliśmy między innymi możliwość włączenia opcji, aby podanie adresu zamieszkania i / lub danych opiekuna / osoby pierwszego kontaktu było wymagane. Zaznaczenie tych opcji uniemożliwi klientom dalsze korzystanie z aplikacji do czasu uzupełnienia powyższych danych.
Zgody
Usprawniliśmy mechanizm proszenia o akceptację Regulaminu oraz Polityki Prywatności, a także zgodę na wysyłanie newslettera. Teraz masz możliwość dodania wymienionych dokumentów w formie zarówno linku, jak i załadowania dokumentów wprost z Twojego komputera. Dokonując zmian w dokumentach, masz zawsze możliwość poproszenia wszystkich klientów o ponowną zgodę. Więcej o zgodach przeczytasz tutaj.
Konfiguracja elementów grafiku
Od teraz masz jeszcze większą kontrolę nad tym, co jest wyświetlane na publicznym grafiku Twojego studio. Daliśmy Ci możliwość wyłączenia zbędnych pól oddzielnie dla poszczególnych widoków grafiku.
Przyszłość
Jeśli wykonaliśmy naszą pracę odpowiednio, to z pewnością nie możesz się już doczekać kolejnej aktualizacji. I zgadnij co? Mamy bardzo wiele zmian w planach, uzbrój się w cierpliwość 🙂