Raporty w lightenbody™, czyli co możemy Ci powiedzieć o kondycji Twojego biznesu
1 lipca 2017
Raporty mogą dostarczyć wielu informacji o Twoim studio, niezależnie od tego, czy je lubisz, czy nie, powinieneś poświęcić im odrobinę swojego czasu. Sprawdzając raporty, możesz na bieżąco kontrolować to, co dzieje się w Twojej firmie, podejmować kluczowe decyzje, sprawnie zarządzać personelem czy wydatkami.
Oto najważniejsze raporty, jakie znajdziesz w lightenbody™:
Ogólny przychód
Na początek podstawowy raport finansowy, jakim jest ogólny przychód Twojego studio. W łatwy sposób sprawdzisz tutaj sytuację finansową Twojej firmy, masz wgląd w liczbę transakcji oraz kwotę zarobioną każdego dnia, a także ogólne podsumowanie dla wybranego przez Ciebie okresu.
Dla Twojej wygody raport został przedstawiony zarówno w formie przyjaznego wykresu, jak i szczegółowej listy. Wszystkie dane generowane są na bieżąco, dzięki temu, masz stały wgląd w obecną sytuację studio.
Sprzedaż
Kolejny raport finansowy, tym razem przedstawiający szczegółowe zestawienie sprzedaży dla każdego dnia w wybranym okresie. Dzięki temu zestawieniu sprawdzisz, w które dni studio osiąga najwyższe zyski oraz którą metodę płatności najchętniej wybierają Twoi klienci.
Wizyty w studio
To raport, na który zdecydowanie warto zwrócić uwagę. Pokazuje on, jak wygląda frekwencja obecności w Twoim studio oraz ile rezerwacji jest anulowanych. Po co oferować więcej zajęć, skoro zainteresowanie obecnymi jest niewielkie? Dlatego, zanim rozszerzysz swój grafik, warto przeanalizować rezerwacje na zajęcia, które odbywają się już w Twoim studio. Zastanów się, jak możesz zachęcić klientów do częstszych odwiedzin.
Wydajność pracowników
Doskonale wiemy, że efektywne i sprawiedliwe zarządzanie zespołem to nie lada wyzwanie. Dzięki naszemu podsumowaniu szybko zorientujesz się na ile wydajni są Twoi pracownicy. Raport dostarcza takich informacji jak liczba prowadzonych zajęć oraz łączny ich czas, liczba rezerwacji, anulowanych rezerwacji oraz unikatowych klientów. Bazując na wynikach, możesz aktywnie motywować swój zespół i nagradzać tych, którzy mają największe grono powracających klientów.
Ranking popularności klas
Znajdziesz tu informacje o tym, które z Twoich usług cieszą się największą popularnością. Po przeanalizowaniu wyników możesz zastanowić się jak poprawić zainteresowanie pozostałymi zajęciami i zyskać większą lojalność obecnych klientów.
Zarejestrowani klienci oraz rodzaj płci Twoich klientów
To zestawienie, dzięki któremu dowiesz się, kim są Twoi klienci oraz sprawdzisz, jak wysoki jest przyrost liczby nowych klientów. Czy przeprowadzona kampania promocyjna przyniosła oczekiwane efekty w postaci nowych klientów? Wykres w prosty sposób obrazuje zmiany dla wybranego przez Ciebie okresu.
Niezweryfikowane transakcje
Jeśli aktywowałeś przelew bankowy, jako jedną z metod płatności w Twoim studio, ten raport pomoże Ci zarządzać przelewami tradycyjnymi dokonywanymi przez Twoich klientów. Znajdziesz tu informacje na temat tego, kto i kiedy dokonał zakupu przy pomocy przelewu bankowego, numer transakcji oraz kwotę, która powinna znaleźć się na Twoim koncie. Wszystko się zgadza? Jeśli otrzymałeś należną płatność, nie zapomnij jej potwierdzić.
Szczegółowe raporty i dane są w stanie dostarczyć Ci wielu informacji na temat Twojego biznesu. Użyj ich do jeszcze lepszego zarządzania firmą i personelem.