Jak zmienić domyślną zakładkę dla działu Zakupy?
Ostatnia modyfikacja: 11 października 2018
Domyślną zakładką dla działu Zakupy
są Transakcje
. Oznacza to, że przechodząc do zakupów w profilu klienta, jako pierwszą zobaczysz listę transakcji. Jeśli jednak częściej korzystasz z pozostałych zakładek (karty lub kontrakty), możesz zmienić to ustawienie na własne.
Aby zmienić domyślną zakładkę dla działu Zakupy, przejdź do profilu jednego z klientów, wybierz z górnego menu Zakupy
,a następnie przejdź do strony, którą chcesz ustawić jako domyślną. W naszym przykładzie są to Karty
. Następnie kliknij ikonę koła zębatego i wybierz Ustaw Karty jako domyślną zakładkę
.
Zmiana zostanie zastosowana wyłącznie dla Twojego konta menedżera/pracownika. Każdy z twoich pracowników może ustawić własną domyślną zakładkę.