Znaczniki, czyli jak spersonalizować kampanię
Ostatnia modyfikacja: 20 lipca 2019
W Fitssey masz możliwość spersonalizowania wiadomości wysyłanych do swoich klientów korzystając z dostępnych znaczników
, które po wysyłce kampanii zostaną zastąpione odpowiednią treścią. Dzięki temu możesz tworzyć jeszcze lepiej dopasowane newslettery, zarówno email, jak i SMS.
Co to jest znacznik?
Znacznik to specjalne wyrażenie, które po wysyłce kampanii zostanie automatycznie zastąpione przez odpowiadające mu słowo. Np. korzystając ze znacznika {{firstName}}
możesz zaadresować swoją kampanię bezpośrednio do swojego klienta.
W otrzymanej wiadomości, w miejscu znacznika klient zobaczy swoje imię
.
Jak użyć znaczników?
Aby użyć jednego z dostępnych znaczników, przejdź do tworzenia kampanii. W oknie kreatora, po prawej stronie znajdziesz zakładkę Znaczniki
– wyświetla ona pełną listę znaczników dostępnych dla danej kampanii.
Aby skopiować znacznik, kliknij jego nazwę, a treść zostanie automatycznie skopiowana do schowka.
Aby wykorzystać znacznik, przejdź do edycji jednego z bloków w Twoim szablonie klikając ikonę ołówka , a następnie wklej znacznik w wybranym miejscu swojej treści.
Pamiętaj, że lista dostępnych znaczników może być inna w przypadku różnych kampanii, zawsze wybieraj tylko te, które są dostępne na liście.
Uwaga!
Nie zmieniaj samodzielnie treści dostępnych znaczników, ponieważ nie zostaną prawidłowo rozpoznane przez system. Nie wprowadzaj w treści znaczników spacji ani nie zmieniaj wielkości liter. Najlepszą metodą na skopiowanie znacznika jest zawsze kliknięcie w jego nazwę.
Pamiętaj, że wysyłając email testowy znaczniki pozostaną niezmienione. Wszystkie wprowadzone znaczniki zostaną zastąpione prawidłową treścią dopiero podczas wysyłki kampanii.