Jak zawiesić konto klienta?
Ostatnia modyfikacja: 05 marca 2024
1. Przejdź do zakładki Klienci, wyszukaj klienta, którego konto chcesz zawiesić i kliknij przycisk Profil.
2. W profilu klienta przewiń widok w doł do działu Konto i kliknij przycisk Ustawienia zaawansowane.
3. W nowym oknie zaznacz opcję Zawieś konto i wybierz typ zawieszenia:
- Zawieś możliwość logowania do aplikacji – klient nie będzie mógł się w ogóle zalogować na swoje konto.
- Zawieś możliwość rezerwacji zajęć – klient nie będzie mógł rezerwować zajęć.
4. Jeśli chcesz zawiesić konto na określony czas, wrowadź datę w polu Zawieś konto do dnia, w przeciwnym wypadku konto zostanie zawieszone bezterminowo.
5. Potwierdź zawieszenie przyciskiem Zawieś.
Jeśli wprowadziłeś datę zakończenia zawieszenia, we wskazanym dniu konto klienta zostanie automatycznie odwieszone, a klient otrzyma powiadomienie email oraz push.
