Jak wysłać link aktywacyjny dla pracownika?
Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2023
Jeśli nie wysłałeś linku aktywacyjnego podczas tworzenia konta pracownika lub Twój pracownik nie zdążył aktywować swojego konta na czas, możesz wysłać link ponownie.
1. Przejdź do zakładki Pracownicy
i kliknij przycisk Profil
obok pracownika, któremu chcesz wysłać link aktywacyjny.
2. W profilu pracownika przewiń widok do działu Konto
i kliknij przycisk Ustawienia zaawansowane
(lub Włącz
, jeśli konto pracownika posiada wyłączone logowanie do systemu).
3. W nowym oknie wybierz opcję Wyślij link aktywacyjny
i potwierdź przyciskiem Wyślij
.
4. Gdy pojawi się informacja Wiadomość email z linkiem aktywacyjnym została wysłana
możesz zamknąć okno – wiadomość aktywacyjna trafi do pracownika w ciągu najbliższych kilku minut.