Jak zapisać klienta na zajęcia przy użyciu kontraktu?

Ostatnia modyfikacja: 11 marca 2020

Jeśli dodałeś klientowi kontrakt, możesz dać mu swobodę zapisów lub samodzielnie zapisać go na dłuższy okres.

Aby zapisać klienta na zajęcia, przejdź do profilu klienta, a następnie kliknij Grafik.




W nowym oknie kliknij przycisk plus i wybierz Zaawansowane zapisy.

Aby rozpocząć zapisywanie klienta, w dziale Sposób płatności, kliknij Kontrakt, a następnie wybierz jeden z kontraktów klienta.

Określ okres, na jaki chcesz zapisać klienta ‐ system automatycznie wybierze domyślny okres na podstawie daty rozpoczęcia i zakończenia kontraktu ‐ a następnie kliknij Dalej.

W kolejnym kroku zaznacz, na które zajęcia ma zostać zapisany i ponownie kliknij Dalej. Ostatnim etapem jest określenie dni oraz godzin dla wybranych wcześniej zajęć.

Po wypełnieniu wszystkich informacji pojawi się podsumowanie:

Dopasowano kartę – oznacza to, że system znalazł kartę, której może użyć do zapisów,

Darmowe zajęcia – te zajęcia są darmowe, a zatem klient zostanie na nie zapisany bez użycia żadnej karty,

Zajęcia niezapłacone – ten status oznacza, że system niestety nie mógł dopasować żadnej karty posiadanej przez klienta, a zatem te konkretne zajęcia pozostaną niezapłacone,

Zajęcia anulowane – te zajęcia zostały anulowane, zapisy są niemożliwe,

Klasa została już zarezerwowana – klient jest już zapisany na te zajęcia.



Aby ukończyć proces zapisów, kliknij przycisk Zapisz. Klient został zapisany na wybrane przez Ciebie zajęcia.