Integracja z Google Analytics

Ostatnia modyfikacja: 11 czerwca 2025

Integracja z Google Analytics pomoże Ci śledzić aktywność Twoich klientów.

Jak wprowadzić identyfikator pomiaru w Fitssey?

1. Przejdź do działu Studio > FrontOffice i wybierz zakładkę Informacje o śledzeniu.

2. Włącz opcję Włącz wsparcie dla Google Analytics.

3. Wprowadź swój identyfikator skopiowany z panelu Google Analytics w formacie G-XXXXXXXXXX (gdzie znaleźć ID pomiaru?) i zapisz zmiany klikając przycisk Zapisz.

Po zapisaniu zmian system zacznie automatycznie wysyłać dane do Google Analytics.

Jakie zdarzenia (eventy) będą wysyłane?

  • pomyślne logowanie klienta – event: login

  • rejestracja nowego klienta – event: sign_up

  • wybranie zajęć do rezerwacji, gdy klient posiada aktywny karnet – event: page_view

    Parametry: page_title (np. Booking Rozciąganie od podstaw) oraz page_path (np. /twojestudio/frontoffice#booking-rozciąganie-od-podstaw) informują o tym, jakie zajęcia wybrał klient.

  • pomyślna rezerwacja zajęć – event: page_view

    Parametry: page_title (np. Booked Rozciąganie od podstaw) oraz page_path (np. /twojestudio/frontoffice#booked-rozciąganie-od-podstaw) informują o tym, jakie zajęcia zarezerwował klient.

  • wybranie zajęć do anulowania rezerwacji – event: page_view

    Parametry: page_title (np. Cancelling Rozciąganie od podstaw) oraz page_path (np. /twojestudio/frontoffice#cancelling-rozciąganie-od-podstaw) informują o tym, jakie zajęcia wybrano do anulowania.

  • pomyślne anulowanie rezerwacji zajęć – event: page_view

    Parametry: page_title (np. Cancelled Rozciąganie od podstaw) oraz page_path (np. /twojestudio/frontoffice#cancelled-rozciąganie-od-podstaw) informują o tym, jakie zajęcia anulował klient.

  • przeglądanie listy karnetów podczas rezerwacji zajęć – event: page_view

    Parametry: page_title (np. Buy a pass for Rozciąganie od podstaw) oraz page_path (np. /twojestudio/frontoffice#buy-a-pass-for-rozciąganie-od-podstaw) informują o tym, jakie zajęcia rezerwuje klient.

  • wybranie konkretnego karnetu przez klienta – event: add_to_cart

    Parametry informują o tym, jaki produkt oraz w jakiej cenie wybrał klient.

  • przejście do płatności – event: set_checkout_option

  • pomyślny zakup – event: purchase

    Parametry informują o tym, jaki produkt oraz w jakiej cenie wybrał klient.

Gdzie znajdę mój identyfikator pomiaru Google Analytics?

1. Wejdź na stronę https://analytics.google.com i zaloguj się na swoje konto Google.

2. W Google Analytics 4 (GA4) przejdź do działu Administracja (ikona koła zębatego w lewym dolnym rogu) i wybierz Strumienie danych (Data streams).

3. Wybierz swój strumień (np. web lub aplikacja).

4. Skopiuj ID pomiaru (Measurement ID), które wygląda np. tak: G-XXXXXXXXXX.

5. Wklej skopiowany identyfikator w Fitssey, zgodnie z instrukcją powyżej.