Integracja z Google Analytics
Ostatnia modyfikacja: 11 czerwca 2025
Integracja z Google Analytics pomoże Ci śledzić aktywność Twoich klientów.
Jak wprowadzić identyfikator pomiaru w Fitssey?
1. Przejdź do działu
2. Włącz opcję Włącz wsparcie dla Google Analytics.
3. Wprowadź swój identyfikator skopiowany z panelu Google Analytics w formacie
Studio
> FrontOffice
i wybierz zakładkę Informacje o śledzeniu
.2. Włącz opcję Włącz wsparcie dla Google Analytics.
3. Wprowadź swój identyfikator skopiowany z panelu Google Analytics w formacie
G-XXXXXXXXXX
(gdzie znaleźć ID pomiaru?) i zapisz zmiany klikając przycisk Zapisz
.Po zapisaniu zmian system zacznie automatycznie wysyłać dane do Google Analytics.
Jakie zdarzenia (eventy) będą wysyłane?
- pomyślne logowanie klienta – event:
login
- rejestracja nowego klienta – event:
sign_up
- wybranie zajęć do rezerwacji, gdy klient posiada aktywny karnet – event:
page_view
Parametry: page_title (np. Booking Rozciąganie od podstaw) oraz page_path (np. /twojestudio/frontoffice#booking-rozciąganie-od-podstaw) informują o tym, jakie zajęcia wybrał klient. pomyślna rezerwacja zajęć
– event:page_view
Parametry: page_title (np. Booked Rozciąganie od podstaw) oraz page_path (np. /twojestudio/frontoffice#booked-rozciąganie-od-podstaw) informują o tym, jakie zajęcia zarezerwował klient.wybranie zajęć do anulowania rezerwacji
– event:page_view
Parametry: page_title (np. Cancelling Rozciąganie od podstaw) oraz page_path (np. /twojestudio/frontoffice#cancelling-rozciąganie-od-podstaw) informują o tym, jakie zajęcia wybrano do anulowania.pomyślne anulowanie rezerwacji zajęć
– event:page_view
Parametry: page_title (np. Cancelled Rozciąganie od podstaw) oraz page_path (np. /twojestudio/frontoffice#cancelled-rozciąganie-od-podstaw) informują o tym, jakie zajęcia anulował klient.przeglądanie listy karnetów podczas rezerwacji zajęć
– event:page_view
Parametry: page_title (np. Buy a pass for Rozciąganie od podstaw) oraz page_path (np. /twojestudio/frontoffice#buy-a-pass-for-rozciąganie-od-podstaw) informują o tym, jakie zajęcia rezerwuje klient.wybranie konkretnego karnetu przez klienta
– event:add_to_cart
Parametry informują o tym, jaki produkt oraz w jakiej cenie wybrał klient.przejście do płatności
– event:set_checkout_option
pomyślny zakup
– event:purchase
Parametry informują o tym, jaki produkt oraz w jakiej cenie wybrał klient.
Gdzie znajdę mój identyfikator pomiaru Google Analytics?
1. Wejdź na stronę https://analytics.google.com i zaloguj się na swoje konto Google.
2. W Google Analytics 4 (GA4) przejdź do działu
3. Wybierz swój strumień (np. web lub aplikacja).
4. Skopiuj
5. Wklej skopiowany identyfikator w Fitssey, zgodnie z instrukcją powyżej.
2. W Google Analytics 4 (GA4) przejdź do działu
Administracja
(ikona koła zębatego w lewym dolnym rogu) i wybierz Strumienie danych
(Data streams).3. Wybierz swój strumień (np. web lub aplikacja).
4. Skopiuj
ID pomiaru
(Measurement ID), które wygląda np. tak: G-XXXXXXXXXX.5. Wklej skopiowany identyfikator w Fitssey, zgodnie z instrukcją powyżej.