Jak przedłużyć kartę klienta lub zmienić liczbę wejść?
Ostatnia modyfikacja: 04 października 2024
1. Przejdź do zakładki Klienci
, wyszukaj klienta, którego karnet chcesz zmienić i kliknij przycisk Profil
.
2. W profilu klienta przejdź do zakładki Zakupy
> Karty
i kliknij ikonę ołówka obok wybranego karnetu.
3. W nowym oknie otworzy się lista ustawień, które możesz zmienić dla karnetu.
Jak przedłużyć karnet klienta?
Aby przedłużyć ważność karnetu, wprowadź nową datę ważności i kliknij przycisk Potwierdź
.
Jak zmienić pozostałą liczbę sesji na karnecie klienta?
Wprowadź nową wartość w polu Liczba sesji
i kliknij przycisk Potwierdź
, aby zapisać zmiany.
Możesz również zmienić typ karnetu na inny np. oparty na limicie czasu lub z nielimitowaną liczbą sesji.