Jak przedłużyć kartę klienta lub zmienić liczbę wejść?

Ostatnia modyfikacja: 04 października 2024

1. Przejdź do zakładki Klienci, wyszukaj klienta, którego karnet chcesz zmienić i kliknij przycisk Profil.

2. W profilu klienta przejdź do zakładki Zakupy > Kartyi kliknij ikonę ołówka Ikona ołówka obok wybranego karnetu.

3. W nowym oknie otworzy się lista ustawień, które możesz zmienić dla karnetu.


Jak przedłużyć karnet klienta?

Aby przedłużyć ważność karnetu, wprowadź nową datę ważności i kliknij przycisk Potwierdź.




Jak zmienić pozostałą liczbę sesji na karnecie klienta?

Wprowadź nową wartość w polu Liczba sesji i kliknij przycisk Potwierdź, aby zapisać zmiany.

Możesz również zmienić typ karnetu na inny np. oparty na limicie czasu lub z nielimitowaną liczbą sesji.