Jak zatwierdzić niepotwierdzoną rezerwację?
Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2022
Jeśli wybrałeś manualny sposób potwierdzania rezerwacji swoich klientów, możesz to zrobić na kilka sposobów.
Jeśli nie potwierdzisz rezerwacji do czasu jej planowanego rozpoczęcia, zostanie ona automatycznie odrzucona i usunięta z systemu.
Jak potwierdzić rezerwację z widoku wizyt?
Wybierz z dostępnego po lewej stronie menu zakładkę Wizyty
:
W widoku miesiąca – kliknij w kalendarzu dzień, na który nie potwierdzono rezerwacji, a następnie w pasku bocznym (a) kliknij ikonę menu i wybierz opcję Potwierdź
lub (b) kliknij ikonę podglądu, a w rozsuniętym panelu znajdziesz opcję Potwierdź
.
W widoku dziennym – kliknij w kalendarzu rezerwację, którą chcesz potwierdzić, a następnie w rozsuniętym panelu znajdziesz opcję Potwierdź
.
Jak potwierdzić rezerwację z profilu klienta?
Przejdź do profilu wybranego klienta i wybierz zakładkę Grafik
, a następnie dział Wizyty
. Kliknij ikonę menu znajdującą się przy zajęciach, które zamierzasz opłacić, a następnie wybierz opcję Potwierdź
.
Jak potwierdzić rezerwację z raportu?
Przejdź do zakładki Raporty
, a następnie kliknij raport Niepotwierdzone rezerwacje
i wybierz z kalendarza przedział dat, w których chcesz potwierdzić oczekujące rezerwacje.
Aby potwierdzić wybraną wizytę, kliknij ikonę znajdującą się obok niej.
Potwierdzenie rezerwacji wysyłane do klienta
Podczas potwierdzania masz dodatkowo możliwość zdecydowania, czy chcesz powiadomić klienta o potwierdzeniu jego rezerwacji, oraz w jaki sposób:
Email – klient otrzyma powiadomienie w formie emaila oraz, jeśli korzysta aplikacji mobilnej Fitssey, otrzyma dodatkowo powiadomienie push.
SMS – (jeśli aktywowałeś wysyłkę SMS) możesz przesłać potwierdzenie w formie SMS, klient otrzyma również email. Jeśli klient nie posiada numeru telefonu, otrzyma darmowe powiadomienie push (w przypadku korzystania z aplikacji mobilnej Fitssey).