W jaki sposób klient może samodzielnie opłacić produkt dodany przez menedżera?
Ostatnia modyfikacja: 26 października 2021
Jeśli przypisałeś klientowi kartę, płatność lub kontrakt ze statusem Do zapłaty później
lub Zaplanowano
, ma on możliwość opłacenia go wprost ze swojego profilu.
Informacja o nieuregulowanej płatności jest zawsze widoczna dla klienta w jego profilu.
Aby uregulować należność, klient powinien zalogować się na swoje konto, a następnie przejść do zakładki Moje zakupy
.
W nowym oknie pojawi się pełna lista niezapłaconych produktów wraz z ustaloną przez studio datą płatności.
Aby dokonać płatności należy kliknąć przycisk Zapłać
obok wybranej transakcji.
W kolejnym kroku należy wybrać jedną z dostępnych metod płatności online, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami.
Zapłaty można dokonać wyłącznie przy użyciu płatności online lub przelewu tradycyjnego (wybranie opcji płatności gotówką nie jest w tym miejscu dostępne). Aby umożliwić klientom płatności wprost z profilu, włącz jedną z dostępnych metod płatności online lub przelew tradycyjny.
Po pomyślnym ukończeniu procesu płatności transakcja otrzyma status Zapłacono
oraz trafi do działu Historia
w zakładce Moje zakupy
.