Edycja i usuwanie klas
Ostatnia modyfikacja: 25 października 2024
W każdej chwili masz możliwość zmiany ustawień dla już utworzonych klas.
Jak usunąć całą klasę
1. Przejdź do zakładki Usługi
, a następnie wybierz dział Menedżer klas
.
2. Aby usunąć klasę, kliknij ikonę obok wybranej klasy, a z dostępnych opcji wybierz Usuń
.
3. Na ekranie pojawi się komunikat informujący, że zamierzasz usunąć klasę. Potwierdź, klikając Tak, usuń
. Spowoduje to, że dana klasa i wszystkie jej daty znikną z grafiku.
Usunięcie klasy nie powoduje usunięcia przeszłych dat rezerwacji tej klasy z profilów klientów. Pozostaną one wciąż w ich historii.
Usuwanie wielu dat klasy jednocześnie
1. Przejdź do zakładki Usługi
, a następnie wybierz dział Menedżer klas
.
2. Kliknij ikonę edycji grafiku obok wybranej klasy.
3. Rozwiń panel z datami i zaznacz wybrane daty, klikając pole wyboru znajdujące się obok numeru tygodnia.
Aby zaznaczyć wszystkie daty jednocześnie, kliknij pole wyboru znajdujące się obok słowa tydzień
.
4. Kliknij przycisk Usuń zaznaczone
, a na ekranie pojawi się komunikat informujący, że zamierzasz usunąć zaznaczone wystąpienia.
Potwierdź, klikając Tak, usuń
. Spowoduje to, że wybrane daty zostaną całkowicie usunięte.
Uwaga: usunięcie dat zajęć jest nieodwracalne.
Odwoływanie wielu dat klasy jednocześnie
1. Przejdź do zakładki Usługi
, a następnie wybierz dział Menedżer klas
.
2. Kliknij ikonę edycji grafiku obok wybranej klasy.
3. Rozwiń panel z datami i zaznacz wybrane daty, klikając pole wyboru znajdujące się obok numeru tygodnia.
Aby zaznaczyć wszystkie daty jednocześnie, kliknij pole wyboru znajdujące się obok słowa tydzień
.
4. Kliknij przycisk Odwołaj zaznaczone
, a na ekranie pojawi się komunikat informujący, że zamierzasz odwołać zaznaczone wystąpienia.
5. Jeśli na te zajęcia są już zapisane osoby, system poinformuje Cię, ile ich jest.
Możesz powiadomić zapisanych klientów o zmianie na dwa sposoby:
- normalne: system wyśle wiadomość email oraz notyfikację push na aplikację mobilną klienta (opcja darmowa).
- szybkie: system wyśle wiadomość email oraz SMS. Opcja jest dostępna wyłącznie, jeśli w studio aktywowano wysyłkę SMS (koszt wysyłki zgodny z cennikiem).
W tym okienku możesz również dodać powód, dla którego odwołujesz grafik – należy zaznaczyć pole Tak, dodaj powód
i dodać krótki opis.
Możesz również zaznaczyć pole Nie zwracaj sesji klientom ze statusem "Późne anulowanie"
, jeśli nie chcesz, aby sesja została zwrócona dla takich rezerwacji.
6. Potwierdź, klikając Tak, anuluj
. Spowoduje to, że wybrane daty zajęć zostaną odwołane w ciągu najbliższych kilkunastu sekund.
Uwaga: usunięcie rezerwacji przypisanych do odwoływanych dat jest nieodwracalne.
Wyłączanie zapisów dla pojedynczej godziny na grafiku
1. Przejdź do zakładki Grafik
, znajdź interesujące Cię zajęcia i kliknij ikonę , a z dostępnych opcji wybierz Wyłącz zapisy online
.
2. W nowym oknie pojawi się komunikat informujący, że zamierzasz wyłączyć możliwość zapisów online dla wybranej godziny zajęć.
Potwierdź, klikając Tak, wyłącz
. Spowoduje to, że klienci nie będą mogli samodzielnie zapisać się na te zajęcia.
Wyłączanie zapisów dla wielu dat klasy jednocześnie
1. Przejdź do zakładki Usługi
, a następnie wybierz dział Menedżer klas
.
2. Kliknij ikonę edycji grafiku obok wybranej klasy.
3. Rozwiń panel z datami i zaznacz wybrane daty, klikając pole wyboru znajdujące się obok numeru tygodnia.
Aby zaznaczyć wszystkie daty jednocześnie, kliknij pole wyboru znajdujące się obok słowa tydzień
.
4. Kliknij przycisk Wyłącz zapisy online
, a na ekranie pojawi się komunikat informujący, że zamierzasz wyłączyć zapisy dla zaznaczonych wystąpień.
Potwierdź, klikając Tak, wyłącz zapisy
. Spowoduje to, że wybrane daty będą wciąż widoczne dla klientów, aczkolwiek nie będą mogli ich samodzielnie zarezerwować.