Strona wizyt w FrontOffice
Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2022
Aby strona z utworzonymi przez Ciebie wizytami była dostępna dla klientów, musisz ją włączyć. Nowa zakładka pojawi się w menu obok już istniejących i wyświetli klientom usługi w uporządkowanej formie, zgodnie z utworzonymi przez Ciebie w BackOffice™ kategoriami.
Jak włączyć stronę wizyt?
Aby włączyć stronę Wizyt
, wybierz z dostępnego po lewej stronie menu, zakładkę Studio
, a następnie kliknij kartę FrontOffice™
i wybierz dział Wizyty
.
W nowym oknie zaznacz pole wyboru Włącz stronę Wizyty dla FrontOffice™
.
Masz również możliwość wprowadzenia dodatkowych opcji:
Ukryj wizyty dla niezalogowanych użytkowników – lista usług będzie dostępna dla klientów wyłącznie po uprzednim zalogowaniu.
Pokaż pomieszczenia dla lokalizacji w wizytach – jeśli usługi są przypisane do konkretnych pomieszczeń, masz możliwość wyświetlenia ich nazwy obok nazwy lokalizacji.
Opis – tekst pojawi się na stronie wizyt zaraz nad listą usług.
Po uzupełnieniu informacji zatwierdź wybór przyciskiem Zapisz
.
Nowa zakładka pojawi się w menu FrontOffice™ obok już istniejących.
Wizyty wyświetlą się w takich kategoriach, jakie utworzyłeś w dziale Usługi > Menedżer wizyt
.
Jak zmienić nazwę zakładki wizyt?
Masz możliwość dopasowania nazewnictwa wizyt do własnych potrzeb. Aby to zrobić, wybierz z dostępnego po lewej stronie menu zakładkę Studio
, a następnie kliknij kartę FrontOffice™
i wybierz dział Synonimy
.
Kliknij pole wyboru Synonim dla wizyt
i wybierz tę nazwę, która najbardziej pasuje do oferowanych przez Ciebie usług.
Zmiana będzie miała wpływ na wszystkie komunikaty dotyczące wizyt, wyświetlane dla klientów w FrontOffice™.