Strona wizyt w FrontOffice

Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2022

Aby strona z utworzonymi przez Ciebie wizytami była dostępna dla klientów, musisz ją włączyć. Nowa zakładka pojawi się w menu obok już istniejących i wyświetli klientom usługi w uporządkowanej formie, zgodnie z utworzonymi przez Ciebie w BackOffice™ kategoriami.

Jak włączyć stronę wizyt?

Aby włączyć stronę Wizyt, wybierz z dostępnego po lewej stronie menu, zakładkę Studio, a następnie kliknij kartę FrontOffice™ i wybierz dział Wizyty.


W nowym oknie zaznacz pole wyboru Włącz stronę Wizyty dla FrontOffice™.

Masz również możliwość wprowadzenia dodatkowych opcji:

Ukryj wizyty dla niezalogowanych użytkowników – lista usług będzie dostępna dla klientów wyłącznie po uprzednim zalogowaniu.

Pokaż pomieszczenia dla lokalizacji w wizytach – jeśli usługi są przypisane do konkretnych pomieszczeń, masz możliwość wyświetlenia ich nazwy obok nazwy lokalizacji.

Opis – tekst pojawi się na stronie wizyt zaraz nad listą usług.



Po uzupełnieniu informacji zatwierdź wybór przyciskiem Zapisz.
Nowa zakładka pojawi się w menu FrontOffice™ obok już istniejących.





Wizyty wyświetlą się w takich kategoriach, jakie utworzyłeś w dziale Usługi > Menedżer wizyt.

Jak zmienić nazwę zakładki wizyt?

Masz możliwość dopasowania nazewnictwa wizyt do własnych potrzeb. Aby to zrobić, wybierz z dostępnego po lewej stronie menu zakładkę Studio, a następnie kliknij kartę FrontOffice™ i wybierz dział Synonimy.

Kliknij pole wyboru Synonim dla wizyt i wybierz tę nazwę, która najbardziej pasuje do oferowanych przez Ciebie usług.

Zmiana będzie miała wpływ na wszystkie komunikaty dotyczące wizyt, wyświetlane dla klientów w FrontOffice™.