Dlaczego aplikacja nie działa?
Ostatnia modyfikacja: 11 czerwca 2018
Istnieje kilka powodów, dla których aplikacja może nie działać poprawnie lub wcale się nie wyświetlać. Oto najczęstsze przyczyny:
1. Nieaktualna wersja przeglądarki
Dążymy do tego, aby aplikacja była szybka i łatwa w obsłudze, w tym celu wykorzystujemy nowe technologie, które mogą nie być obsługiwane przez starsze wersje przeglądarek, przez co część funkcji może nie działać lub działać błędnie.
Zalecamy pobranie jednej z poniższych darmowych przeglądarek, które zapewnią Ci dostęp do nowych funkcji oraz poprawne działanie aplikacji:
Zalecamy pobranie jednej z poniższych darmowych przeglądarek, które zapewnią Ci dostęp do nowych funkcji oraz poprawne działanie aplikacji:
- Chrome https://www.google.com/chrome/
- Firefox https://www.mozilla.org
- Opera https://www.opera.com/pl
2. Cookies i third-party cookies
Pliki cookies (tzw. “ciasteczka”) umożliwiają aplikacji zapamiętywanie ustawień oraz innych informacji o Tobie i są wymagane do poprawnego jej działania.
Upewnij się, że Twoja przeglądarka ma włączoną obsługę plików cookies i zewnętrznych plików cookies (third-party cookies).
Upewnij się, że Twoja przeglądarka ma włączoną obsługę plików cookies i zewnętrznych plików cookies (third-party cookies).
3. Niekompatybilne dodatki dla przeglądarek
Dodatki umożliwiające automatyczne tłumaczenie witryn jak np. Tłumacz Chrome, czy widgety blokujące wyświetlanie reklam (np. AdBlock) mogą powodować nieprawidłowe funkcjonowanie aplikacji.
Jeśli masz problemy z aplikacją i posiadasz taką wtyczkę, zalecamy jej tymczasową dezaktywację.
Jeśli masz problemy z aplikacją i posiadasz taką wtyczkę, zalecamy jej tymczasową dezaktywację.
4. Przerwa w dostawie internetu
Chwilowa przerwa w dostępie do internetu może sprawić, że nie wszystkie elementy aplikacji zostaną prawidłowo wczytane.
Aby upewnić się, że wszystko zostało prawidłowo wczytane należy odświeżyć stronę przy pomocy ikony odświeżania widocznej obok paska adresu przeglądarki lub klikając jednoczęśnie kombinację klawiczy CTRL oraz F5.
Aby upewnić się, że wszystko zostało prawidłowo wczytane należy odświeżyć stronę przy pomocy ikony odświeżania widocznej obok paska adresu przeglądarki lub klikając jednoczęśnie kombinację klawiczy CTRL oraz F5.
Jeśli sprawdziłeś wszystkie powyższe punkty, jednak wciąż masz problemy z działaniem aplikacji skontaktuj się z nami pod adresem: hello@fitssey.com.