Wpłacona kwota i płacenie w częściach
Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2019
Sprzedając produkt, punkt sprzedaży automatycznie podlicza należność do zapłaty przez klienta. Masz możliwość zmiany tej kwoty, działa to w następujący sposób:
Jeśli Twój klient płaci gotówką i nie posiada wyliczonej kwoty, możesz wprowadzić kwotę, którą przekazał Ci klient, a system wyświetli informację ile reszty należy wydać.
Jeśli natomiast Twój klient nie jest w stanie zapłacić całej należności jednorazowo, możesz wprowadzić kwotę, którą przekazał Ci klient, a system obliczy ile pozostanie do zapłaty.
Pozostała kwota zostanie oznaczona na liście transakcji klienta jako Niezapłacona
i będzie oczekiwała na spłatę.
Taką transakcję klient może opłacić samodzielnie ze swojego profilu, korzystając z płatności online lub przy następnej wizycie w studio.