Jak wprowadzić Politykę Prywatności i włączyć zgodę?
Ostatnia modyfikacja: 23 kwietnia 2024
1. Przejdź do zakładki Studio
> FrontOffice
> Zgody
.
2. Kliknij ikonę ołówka obok zgody na Politykę Prywatności.
3. Kliknij pole Włącz zgodę
, a następnie wprowadź adres www do własnej strony, na której znajduje się Twoja Polityka Prywatności lub załaduj dokument z komputera, klikając ikonę spinacza.
4. Kliknij przycisk Zapisz
.
Zgoda będzie widoczna w formularzu rejestracyjnym i wymagana do ukończenia rejestracji przez nowych klientów. Osoby, które już posiadają konto w studio, zostaną poproszone o zaakceptowanie treści przy najbliższym logowaniu.
Zmiana treści i prośba o ponowną zgodę
Jeśli zaktualizowałeś treść Polityki Prywatności, możesz dodać nowy dokument i poprosić klientów o ponowną akceptację.
1. Przejdź do zakładki Studio
> FrontOffice
> Zgody
.
2. Kliknij ikonę ołówka obok zgody na Politykę Prywatności.
3. Wprowadź adres www do nowej strony, na której znajduje się Twoja Polityka Prywatności lub załaduj nowy dokument z komputera, klikając ikonę spinacza. Jeśli adres URL się nie zmienił, pomiń ten krok.
4. Zaznacz opcję Poproś klientów o ponowną akceptację treści zgody
i jeśli chcesz, wyjaśnij klientom, co dokładnie zostało zmienione.
5. Kliknij przycisk Zapisz
.
Okno z prośbą o wyrażenie ponownej zgody pojawi się u wszystkich dotychczasowych klientów zaraz po zalogowaniu do aplikacji. Natomiast, nowi klienci będą mogli przejrzeć nową treść w formularzu rejestracyjnym podczas tworzenia konta.