Jak dotrzeć do klienta – urządzenia mobilne
13 września 2017
W dzisiejszych czasach, na porządku dziennym jest przeglądanie internetu za pomocą smartfonów i tabletów. Jest to wygodne, ponieważ praktycznie zawsze mamy je przy sobie. Warto wykorzystać ten fakt, aby promować swoje studio lub szkołę. Jak dotrzeć do użytkowników urządzeń mobilnych?
Mobilna strona www
Jeżeli Twój klient nie usłyszał o Twoim studio od znajomych, to najprawdopodobniej będzie szukał o nim informacji w sieci. Nieodzownym elementem istnienia w internecie jest posiadanie responsywnej strony internetowej. Obecnie, jeśli chcemy dotrzeć do wszystkich klientów, musimy zaprojektować stronę tak, aby była szybka i dostosowana do niewielkich ekranów tabletów i smartfonów. To sprawi, że Twoja strona będzie odwiedzana przez większą liczbę osób, a potencjalny klient łatwo znajdzie potrzebne informacje.
lightenbody™ wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom. Zarówno część oprogramowania skierowana do recepcji, jak i panel klienta pozwalają na swobodne korzystanie przy użyciu smartfonów czy tabletów. Dzięki temu nie tylko Twój klient, ale także Ty masz ciągły dostęp do swojej szkoły bez względu na to, gdzie jesteś.
Przycisk rezerwacji
Prowadzisz na facebooku fanpage Twojej szkoły? Masz możliwość zamieszczenia przycisku „Zarezerwuj teraz”, po którego kliknięciu, klient przeniesie się wprost na stronę Twojego grafiku. Jeśli posiadasz profile również na innych portalach społecznościowych, umieść taki przycisk na każdym z nich. Umożliwi to szybki dostęp do planu zajęć Twojego studio.
Szybki kontakt i rezerwacja online
Ważne, aby Twój klient był w stanie w szybki i łatwy sposób dokonać rezerwacji na interesujące go zajęcia. Telefoniczne rezerwacje odchodzą już do przeszłości, teraz Twój klient jednym kliknięciem może sprawdzić rozkład zajęć i wybrać te, które go interesują.
W lightenbody™ zadbaliśmy również o użytkowników mobilnych oferując responsywną wersję panelu klienta (FrontOffice™). Korzystając z oprogramowania, Twój uczeń bez problemu zarejestruje się lub zapisze na dowolną klasę z każdego urządzenia i miejsca.
Zadbaj o opinię w sieci
Klienci chętnie dzielą się opiniami w sieci na portalach, forach, czy też w mediach społecznościowych. Może to pomóc innym osobom dokonać odpowiedniego wyboru. Dzięki takim opiniom jesteśmy bardziej wiarygodni.
Jednym z najlepszych miejsc do publikacji opinii klientów jest Facebook. Po publikacji takie opinie mogą być polubione czy też udostępnione. Dzięki temu dodatkowo zwiększasz ich zasięg i masz szansę trafić do jeszcze większej ilości potencjalnych klientów.
Kolejnym sposobem zaprezentowania pozytywnych opinii Twoich klientów jest umieszczenie ich na stronie internetowej. Nowe osoby odwiedzające stronę Twojego studio będą bardziej skłonne skorzystać z oferty, jeżeli o jakości będą świadczyć zadowoleni klienci. Wiarygodność to klucz do sukcesu nowoczesnego biznesu.
Co zrobić, aby dobrze o nas mówili? Opinie klientów są odzwierciedleniem jakości naszych usług i oferty. Zadbaj o przyjazną atmosferę, wykwalifikowaną kadrę nauczycieli i instruktorów, stwórz ofertę adekwatną do ceny karnetów. Ogromną przewagę da Ci posiadanie oprogramowania, które pozwoli na rezerwacje online. Dzięki lightenbody™ zapisy na zajęcia staną się dla Twoich klientów łatwe i przyjemne i z chęcią będą do ciebie wracać ze znajomymi.