Jak ułożyć grafik dla szkoły tańca?
8 lipca 2017
Jeśli prowadzisz szkołę tańca, oferujesz najwyższej jakości usługi, ciągle podwyższając swoje umiejętności i kwalifikacje Twoich pracowników, wiesz, że to dopiero połowa sukcesu. Ważny jest również sposób, w jaki prezentujesz oferowane zajęcia. Czy masz czym zachęcić swoich obecnych uczniów i przyciągnąć nowych?
W lightenbody ułożysz swój grafik zajęć, zainteresujesz poszczególnymi rodzajami klas oraz przedstawisz swój wykwalifikowany zespół instruktorów. Zaczynajmy!
Poziomy trudności klas
Aby ułatwić swoim klientom wybór odpowiednich zajęć, zacznij od utworzenia poziomów trudności dla swoich klas. Stworzyliśmy dla Ciebie cztery domyślne poziomy trudności: początkujący, średni, zaawansowany i wszystkie poziomy. Możesz je dowolnie zmieniać lub dodawać nowe. Pamiętaj, że dobrze sprecyzowane nazwy ułatwią Twoim uczniom rezerwację klas najlepiej dobranych do ich poziomu zaawansowania.
Pogrupuj zajęcia
Dla własnej wygody i wydajniejszego zarządzania rozkładem swoich zajęć w przyszłości, masz możliwość tworzenia kategorii i pogrupowania klas. Ta opcja sprawdzi się idealnie, jeśli w swojej szkole oferujesz nie tylko lekcje tańca, ale również np. zajęcia fitness czy lekcje jogi. Nawet jeśli oferujesz jedynie zajęcia taneczne, wciąż możesz je pogrupować na zajęcia solo, dla par, lub taniec klasyczny i nowoczesny. Wszystko zależy od Twojej kreatywności, a odpowiednie pogrupowanie pozwoli Ci np. na wyłączenie całej kategorii, co spowoduje ukrycie należących do niej klas na grafiku.
Zareklamuj swoje zajęcia taneczne
Zanim klienci zdecydują się dokonać rezerwacji, będą chcieli dowiedzieć się czegoś na temat Twojej oferty. Dodaj opis dla każdej ze swoich klas, podkreśl, kto powinien wziąć w nich udział, oraz jakie umiejętności zdobędą uczniowie. Wszelkie zamieszczone informacje pomogą im podjąć decyzję.
Przedstaw instruktorów
Twój potencjalny klient chce wiedzieć, że znajduje się w dobrych rękach. Musi Cię poznać i Ci zaufać, aby wybrać właśnie Twoją szkołę i zajęcia. Upewnij się, że Twoi nauczyciele nie są anonimowi i posiadają zdjęcia, opisz ich kompetencje, zamieść informacje o szkoleniach i doświadczeniu. Nie bój się umieszczać lżejszych treści jak informacje o zainteresowaniach czy choćby motto. Dzięki temu klienci, choć odrobinę poznają instruktora, który będzie ich nauczać. To świetny punkt wyjścia do budowania dalszych relacji z Twoim uczniem.
Wyróżnij klasy specjalne
Jeśli oferujesz klasy specjalne lub po prostu chciałbyś wyróżnić konkretną klasę spośród innych, możesz to zrobić przy pomocy wyróżnienia — dostępnych jest kilkanaście kolorów do wyboru.
Kolejnym świetnym pomysłem jest pogrupowanie klas na grafiku przy pomocy kolorów, dzięki temu możesz pokolorować klasy należące do konkretnego nauczyciela lub należące do konkretnego stylu, tak aby Twój klient z łatwością mógł się odnaleźć w planie zajęć Twojej szkoły.