Jak przenieść karnet kupiony przez jednego klienta na konto innego
Ostatnia modyfikacja: 25 października 2024
Jeśli pojawi się sytuacja, w której chcesz przenieść karnet zakupiony przez jednego klienta na konto innego, masz taką możliwość.
Najpierw należy zmienić liczbę pozostałych sesji na karnecie klienta A na „0”, czyli na koncie klienta, z którego chcesz przenieść karnet:
1. Przejdź do zakładki Klienci
, a następnie wyszukaj odpowiedniego klienta i kliknij przycisk Profil
.
2. W profilu klienta przejdź do zakładki Zakupy
, kliknij dział Karty
i obok wybranego karnetu, kliknij ikonę ołówka .
3. W polu Liczba sesji
(lub Limit czasu
) wpisz „0” (ale zapamiętaj ilość sesji, które zostały niewykorzystane oraz datę ważności karnetu – te informacje będą niezbędne w następnym kroku).
Następnie należy dodać karnet do profilu klienta B, czyli tego, do którego chcesz go przenieść:
1. Przejdź do zakładki Klienci
, a następnie wyszukaj odpowiedniego klienta i kliknij przycisk Profil
.
2. W profilu klienta przejdź do zakładki Zakupy
, kliknij dział Karty
i kliknij przycisk .
3. Wybierz odpowiedni karnet, a w punkcie sprzedaży kliknij znajdującą się obok niego ikonę ołówka
W polu Liczba sesji
(lub Limit czasu
) wprowadź ilość sesji/czasu, które były niewykorzystane przez klienta A, zmień Cenę
na 0 zł oraz ustaw odpowiednią datę ważności.
4. Zatwierdź zmiany przyciskiem Zapisz
, a następnie potwierdź dodanie karnetu, klikając przycisk Za darmo
.
W ten sposób karnet został przeniesiony na klienta B, który będzie mógł go wykorzystać do końca.