Jak przenieść karnet kupiony przez jednego klienta na konto innego

Ostatnia modyfikacja: 25 października 2024

Jeśli pojawi się sytuacja, w której chcesz przenieść karnet zakupiony przez jednego klienta na konto innego, masz taką możliwość.


Najpierw należy zmienić liczbę pozostałych sesji na karnecie klienta A na „0”, czyli na koncie klienta, z którego chcesz przenieść karnet:

1. Przejdź do zakładki Klienci, a następnie wyszukaj odpowiedniego klienta i kliknij przycisk Profil.

2. W profilu klienta przejdź do zakładki Zakupy, kliknij dział Karty i obok wybranego karnetu, kliknij ikonę ołówka .




3. W polu Liczba sesji (lub Limit czasu) wpisz „0” (ale zapamiętaj ilość sesji, które zostały niewykorzystane oraz datę ważności karnetu – te informacje będą niezbędne w następnym kroku).



Następnie należy dodać karnet do profilu klienta B, czyli tego, do którego chcesz go przenieść:

1. Przejdź do zakładki Klienci, a następnie wyszukaj odpowiedniego klienta i kliknij przycisk Profil.

2. W profilu klienta przejdź do zakładki Zakupy, kliknij dział Karty i kliknij przycisk .




3. Wybierz odpowiedni karnet, a w punkcie sprzedaży kliknij znajdującą się obok niego ikonę ołówka



W polu Liczba sesji (lub Limit czasu) wprowadź ilość sesji/czasu, które były niewykorzystane przez klienta A, zmień Cenę na 0 zł oraz ustaw odpowiednią datę ważności.



4. Zatwierdź zmiany przyciskiem Zapisz, a następnie potwierdź dodanie karnetu, klikając przycisk Za darmo.


W ten sposób karnet został przeniesiony na klienta B, który będzie mógł go wykorzystać do końca.