Jak wysłać link aktywacyjny dla klienta?
Ostatnia modyfikacja: 13 września 2023
Jeśli nie wysłałeś linku aktywacyjnego podczas tworzenia konta klienta lub Twój klient nie zdążył aktywować swojego konta na czas, możesz wysłać link ponownie.
1. Przejdź do zakładki Klienci
, a następnie wyszukaj klienta, któremu chcesz wysłać link aktywacyjny i kliknij przycisk Profil
.
2. W profilu klienta przewiń widok do działu Konto
i kliknij przycisk Ustawienia zaawansowane
(lub Włącz
, jeśli konto klienta posiada wyłączone logowanie do systemu).
3. W nowym oknie wybierz opcję Wyślij link aktywacyjny
i potwierdź przyciskiem Wyślij
.
Gdy pojawi się informacja „Wiadomość email z linkiem aktywacyjnym została wysłana” możesz zamknąć okno – wiadomość aktywacyjna trafi do klienta w ciągu najbliższych kilku minut.