Jak odwołać wizytę klienta?
Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2022
Jak odwołać wizytę z widoku wizyt?
Wybierz z dostępnego po lewej stronie menu, zakładkę Wizyty
:
W widoku miesiąca – kliknij w kalendarzu dzień, w którym chcesz odwołać rezerwację, a następnie w pasku bocznym (a) kliknij ikonę menu i wybierz opcję Odwołaj
lub (b) kliknij ikonę podglądu , a w rozsuniętym panelu znajdziesz opcję Odwołaj
.
W widoku dziennym – kliknij w kalendarzu rezerwację, którą chcesz odwołać, a następnie w rozsuniętym panelu znajdziesz opcję Odwołaj
.
Jak odwołać wizytę z profilu klienta?
Przejdź do profilu wybranego klienta i wybierz zakładkę Grafik
, a następnie dział Wizyty
. Kliknij ikonę menu znajdującą się przy zajęciach, które zamierzasz odwołać, a następnie wybierz opcję Odwołaj
.
Powiadomienie o odwołaniu wizyty wysyłane do klienta
Podczas odwoływania wizyty masz dodatkowo możliwość zdecydowania, czy chcesz przesłać powiadomienie do klienta, oraz w jaki sposób:
Email – klient otrzyma powiadomienie w formie emaila oraz, jeśli korzysta aplikacji mobilnej Fitssey, otrzyma dodatkowo powiadomienie push.
SMS – (jeśli aktywowałeś wysyłkę SMS) możesz przesłać powiadomienie w formie SMS, klient otrzyma również email. Jeśli klient nie posiada numeru telefonu, otrzyma powiadomienie push (w przypadku korzystania z aplikacji mobilnej Fitssey).
Możesz również podać powód
odwołania wizyty, choć nie jest on wymagany.
Nie można odwołać wizyty, która już minęła – w takim przypadku po prostu całkowicie usuń zbędną rezerwację.