Jak odrzucić niepotwierdzoną rezerwację?
Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2022
Jeśli wybrałeś manualny sposób potwierdzania rezerwacji swoich klientów, musisz każdorazowo potwierdzić lub odrzucić prośbę rezerwacji.
Jeśli nie potwierdzisz rezerwacji do czasu jej planowanego rozpoczęcia, zostanie ona automatycznie odrzucona i usunięta z systemu.
Jak odrzucić rezerwację z widoku wizyt?
Wybierz z dostępnego po lewej stronie menu zakładkę Wizyty:
W widoku miesiąca – kliknij w kalendarzu dzień, na który nie potwierdzono rezerwacji, a następnie w pasku bocznym (a) kliknij ikonę menu
i wybierz opcję Odrzuć rezerwację lub (b) kliknij ikonę podglądu
. W rozsuniętym panelu znajdziesz opcję Odrzuć.

W widoku dziennym – kliknij w kalendarzu rezerwację, którą chcesz odrzucić, a następnie w rozsuniętym panelu znajdziesz opcję Odrzuć.

Jak odrzucić rezerwację z profilu klienta?
Przejdź do profilu wybranego klienta i wybierz zakładkę Grafik, a następnie dział Wizyty. Kliknij ikonę menu
znajdującą się przy zajęciach, które zamierzasz odrzucić, a następnie wybierz opcję Odrzuć rezerwację.
Jak odrzucić rezerwację z raportu?
Przejdź do zakładki Raporty, a następnie kliknij raport Niepotwierdzone rezerwacje i wybierz z kalendarza przedział dat, w którym chcesz odrzucić oczekujące rezerwacje. Aby odrzucić wybraną wizytę, kliknij ikonę menu
i wybierz opcję Odrzuć rezerwację.