Łączenie istniejących kont klientów
Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2021
Jeśli klient posiada kilka kont w systemie np. konta dzieci, możesz je dla niego połączyć, dzięki czemu będzie mógł w łatwy sposób przełączać się pomiędzy wszystkimi przypisanymi kontami bez konieczności logowania oddzielnie na każde z nich.
Jak połączyć istniejące konta klienta?
Przejdź do zakładki Klienci
i wyszukaj klienta, dla którego chcesz połączyć konta, a następnie kliknij przycisk Profil
. W profilu klienta przewiń stronę w dół do działu Połączone konta
, a następnie kliknij przycisk Dodaj
.
Wybierz opcję Połącz istniejące konto
i wyszukaj konto, które chciałbyś dołączyć.
Możesz wprowadzić stopień pokrewieństwa
dla tworzonego subkonta – ta informacja będzie dla Ciebie widoczna w profilach obydwóch połączonych kont.
Po uzupełnieniu odpowiednich pól kliknij przycisk Dodaj
. Konta zostały połączone – pełną listę połączonych kont klienta znajdziesz w dziale Połączone konta
.