Strona cennik
Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2024
Masz możliwość włączenia dodatkowej strony z cennikiem, aby móc jeszcze lepiej zaprezentować swoją ofertę. Nowa zakładka pojawi się w menu obok już istniejących i wyświetli klientom karnety w uporządkowanej formie, zgodnie z utworzonymi przez Ciebie kategoriami.
Jak włączyć stronę Cennik?
1. Przejdź do działu Studio
, a następnie kliknij kartę FrontOffice™
i wybierz Cennik
.
2. W nowym oknie zaznacz pole wyboru Włącz stronę Cennik dla FrontOffice™
. Masz również możliwość dodania krótkiego opisu, który pojawi się na stronie z cennikiem lub ukrycia cennika dla niezalogowanych osób.
3. Po uzupełnieniu informacji zatwierdź zmiany przyciskiem Zapisz
.
Nowa zakładka pojawi się w panelu klienta obok już istniejących.
Karty wyświetlą się w takich kategoriach, jakie utworzyłeś w dziale Usługi
> Menedżer klas
> Karty
.
Jak zmienić kolejność modułów w cenniku?
1. Przejdź do działu Studio
, a następnie kliknij kartę FrontOffice™
i wybierz Cennik
.
2. Aby zmienić kolejność modułu, najedź kursorem myszy na wybraną nazwę, aby kursor zmienił kształt na ikonę dłoni i przytrzymaj. Przeciągnij moduł w wybrane miejsce, aby zmienić jego pozycję na liście.
Zmiana kolejności ma wpływ wyłącznie na te moduły, w których posiadasz utworzone karnety. Jeśli jako pierwszy moduł ustawisz np. Wideo, a nie posiadasz żadnych kart dla wideo, w rezultacie jako pierwszy zostanie wyświetlony kolejny moduł na liście, w którym posiadasz jakiekolwiek karty.
Jak wyświetlić karty na stronie cennika?
1. Przejdź do działu Usługi
i wybierz Karty
.
2. Kliknij ikonę ołówka obok wybranej karty.
3. Włącz opcję Pozwól klientom na samodzielny zakup tego produktu
oraz Wyświetl ten produkt również na stronie cennika
i kliknij przycisk Zapisz
, aby zatwierdzić zmiany.
4. Obok karnetu pojawi się zielona ikona globusa , informująca o tym, że karnet jest dostępny do zakupu przez klientów i widoczny na stronie cennika.