Dodatkowe płatności
Ostatnia modyfikacja: 16 maja 2024
Oprócz kart i kontraktów aplikacja pozwala również dodawać klientom dodatkowe płatności
. Płatności możesz wykorzystać do obciążenia klienta kosztami niezwiązanymi z uczęszczaniem na zajęcia np. opłatą wpisową lub opłatą za szafkę w przebieralni.
Jak utworzyć dodatkową płatność?
Aby rozpocząć tworzenie płatności przejdź do zakładki Usługi
, a następnie wybierz Dodatkowe płatności
i kliknij przycisk plus .
W nowym oknie wypełnij wymagane pola: wprowadź nazwę płatności, wysokość podatku oraz cenę, a następnie zatwierdź przyciskiem Dodaj
. Płatność została utworzona.
Jak przypisać dodatkową płatność do konta klienta?
1. Przejdź do zakładki Klienci
, a następnie wyszukaj klienta, któremu chcesz przypisać płatność i kliknij przycisk Profil
.
2. W profilu klienta przejdź do zakładki Zakupy
, kliknij dział Transakcje
, a następnie przycisk i wyszukaj płatność w punkcie sprzedaży.
3. Potwierdź płatność, wybierając metodę płatności lub wprowadź wartość 0
(zero) w polu Do zapłaty teraz
, aby płatność wyświetlała się klientowi jako Niezapłacona
.
W przypadku nieopłaconej transakcji termin płatności zostanie ustalony na dziś i klient otrzyma powiadomienie mailowe.