Jak zmienić domyślną zakładkę dla działu Zakupy?

Ostatnia modyfikacja: 11 października 2018

Domyślną zakładką dla działu ZakupyTransakcje. Oznacza to, że przechodząc do zakupów w profilu klienta, jako pierwszą zobaczysz listę transakcji. Jeśli jednak częściej korzystasz z pozostałych zakładek (karty lub kontrakty), możesz zmienić to ustawienie na własne.


Aby zmienić domyślną zakładkę dla działu Zakupy, przejdź do profilu jednego z klientów, wybierz z górnego menu Zakupy,a następnie przejdź do strony, którą chcesz ustawić jako domyślną. W naszym przykładzie są to Karty. Następnie kliknij ikonę koła zębatego i wybierz Ustaw Karty jako domyślną zakładkę.

Zmiana zostanie zastosowana wyłącznie dla Twojego konta menedżera/pracownika. Każdy z twoich pracowników może ustawić własną domyślną zakładkę.