Wysyłanie pojedynczych wiadomości do klienta

Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2024

W szybki sposób wyślesz pojedynczą wiadomość email lub SMS wprost z profilu klienta, dzięki temu z łatwością przypomnisz klientowi o prywatnej lekcji lub przekażesz inną ważną informację.

Jak wysłać wiadomość do klienta?

Aby wysłać pojedynczą wiadomość, przejdź do profilu wybranego klienta, a następnie kliknij przycisk plus znajdujacy się w karcie klienta i wybierz ikonę koperty .



W nowym oknie pojawi się możliwość wyboru rodzaju wiadomości: wiadomość email lub SMS (w zależności od tego, jakie informacje zostały wprowadzone w profilu klienta) oraz pole do wpisania treści wiadomości.


Pamiętaj, że aby móc wysyłać wiadomości do klientów, musisz aktywować wysyłkę wiadomości email/SMS w dodatku Marketing.


Pod polem wiadomości znajdziesz podsumowanie planowanej wysyłki, tzn. liczbę wiadomości SMS i/lub email, które zostaną wysłane.

Po wybraniu rodzaj wiadomości oraz wprowadzeniu treści, klknij przycisk Wyślij znajdujący się w górnym menu, aby wysłać wiadomość.