Łączenie istniejących kont klientów

Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2021

Jeśli klient posiada kilka kont w systemie np. konta dzieci, możesz je dla niego połączyć, dzięki czemu będzie mógł w łatwy sposób przełączać się pomiędzy wszystkimi przypisanymi kontami bez konieczności logowania oddzielnie na każde z nich.

Jak połączyć istniejące konta klienta?

Przejdź do zakładki Klienci i wyszukaj klienta, dla którego chcesz połączyć konta, a następnie kliknij przycisk Profil. W profilu klienta przewiń stronę w dół do działu Połączone konta, a następnie kliknij przycisk Dodaj.

Wybierz opcję Połącz istniejące konto i wyszukaj konto, które chciałbyś dołączyć.

Możesz wprowadzić stopień pokrewieństwa dla tworzonego subkonta – ta informacja będzie dla Ciebie widoczna w profilach obydwóch połączonych kont.

Po uzupełnieniu odpowiednich pól kliknij przycisk Dodaj. Konta zostały połączone – pełną listę połączonych kont klienta znajdziesz w dziale Połączone konta.