Jak utworzyć nowe konto klienta?

Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2021

Klienci mogą się rejestrować w Twoim studio samodzielnie (jeśli włączysz taką opcję) lub Ty możesz tworzyć konta dla nich.

Jeśli posiadasz już gotową bazę klientów z adresami email, skontaktuj się z nami, a sprawdzimy, czy uda się ją zaimportować do Fitssey.

Jak stworzyć nowe konto?

Aby rozpocząć tworzenie klientów, przejdź do zakładki Klienci, a następnie kliknij przycisk Dodaj i wypełnij odpowiednie pola.

Wyjaśnijmy część z nich:

Unikatowy adres email – czyli taki, który nie został jeszcze użyty w Twoim studio.

Włącz możliwość logowania do Fitssey – należy włączyć tę opcję, jeśli klient ma mieć możliwość samodzielnego logowania do systemu (opcję można włączyć również w późniejszym czasie), w takim przypadku wymagane jest wprowadzenie adresu email klienta.

Sposób aktywacji konta – jeśli włączono możliwość logowania, do wyboru są następujące sposoby:

  • Wyślij link aktywacyjny – na podany adres email klienta zostanie wysłana wiadomość email z linkiem aktywacyjnym. Link ważny jest przez 72 godziny – w tym czasie klient powinien aktywować swoje konto i ustalić hasło. Po tym czasie można ponowić wysyłkę linku aktywacyjnego z profilu klienta.
  • Ustal hasło – masz możliwość samodzielnego wprowadzenia hasła dla konta klienta. Hasło może być później przez niego zmienione w dowolnym momencie.
  • Zgody – jeśli klient zaakceptował już Regulamin lub Politykę Prywatności Twojego studio, lub wyraził chęć otrzymywania newslettera, możesz zaznaczyć odpowiednie zgody. W przeciwnym wypadku wymagane zgody zostaną wyświetlone klientowi do akceptacji podczas pierwszego logowania na jego konto.

Po uzupełnieniu odpowiednich pól kliknij przycisk Dodaj. Konto klienta zostało utworzone.



Po utworzeniu konta klienta będziesz mieć możliwość uzupełnienia dodatkowych informacji, takich jak osoba pierwszego kontaktu, adres, prywatne notatki itp.