Jak zawiesić konto klienta?

Ostatnia modyfikacja: 05 marca 2024

1. Przejdź do zakładki Klienci, wyszukaj klienta, którego konto chcesz zawiesić i kliknij przycisk Profil.


2. W profilu klienta przewiń widok w doł do działu Konto i kliknij przycisk Ustawienia zaawansowane.


3. W nowym oknie zaznacz opcję Zawieś konto i wybierz typ zawieszenia:

  • Zawieś możliwość logowania do aplikacji – klient nie będzie mógł się w ogóle zalogować na swoje konto.
  • Zawieś możliwość rezerwacji zajęć – klient nie będzie mógł rezerwować zajęć.



4. Jeśli chcesz zawiesić konto na określony czas, wrowadź datę w polu Zawieś konto do dnia, w przeciwnym wypadku konto zostanie zawieszone bezterminowo.


5. Potwierdź zawieszenie przyciskiem Zawieś.

Jeśli wprowadziłeś datę zakończenia zawieszenia, we wskazanym dniu konto klienta zostanie automatycznie odwieszone, a klient otrzyma powiadomienie email oraz push.

Suspend client account