Jak wysłać link aktywacyjny dla pracownika?

Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2023

Jeśli nie wysłałeś linku aktywacyjnego podczas tworzenia konta pracownika lub Twój pracownik nie zdążył aktywować swojego konta na czas, możesz wysłać link ponownie.


1. Przejdź do zakładki Pracownicy i kliknij przycisk Profil obok pracownika, któremu chcesz wysłać link aktywacyjny.


2. W profilu pracownika przewiń widok do działu Konto i kliknij przycisk Ustawienia zaawansowane (lub Włącz, jeśli konto pracownika posiada wyłączone logowanie do systemu).




3. W nowym oknie wybierz opcję Wyślij link aktywacyjny i potwierdź przyciskiem Wyślij.


4. Gdy pojawi się informacja Wiadomość email z linkiem aktywacyjnym została wysłana możesz zamknąć okno – wiadomość aktywacyjna trafi do pracownika w ciągu najbliższych kilku minut.