Jak wysłać link aktywacyjny dla pracownika?
Ostatnia modyfikacja: 15 sierpnia 2022
Jeśli nie wysłałeś linku aktywacyjnego podczas tworzenia konta pracownika lub Twój pracownik nie zdążył aktywować swojego konta na czas, możesz wysłać link ponownie.
Aby to zrobić, przejdź do zakładki Pracownicy
i kliknij przycisk Edytuj
obok pracownika, któremu chcesz wysłać link aktywacyjny.
W profilu pracownika przewiń widok do działu Konto
i kliknij przycisk Ustawienia zaawansowane
(lub Włącz
, jeśli konto pracownika posiada wyłączone logowanie do systemu).
W nowym oknie wybierz opcję Wyślij link aktywacyjny
i potwierdź przyciskiem Wyślij
.
Gdy pojawi się informacja „Wiadomość email z linkiem aktywacyjnym została wysłana” możesz zamknąć okno – wiadomość aktywacyjna trafi do pracownika w ciągu najbliższych kilku minut.