Jak wysłać link aktywacyjny dla klienta?

Ostatnia modyfikacja: 15 sierpnia 2022

Jeśli nie wysłałeś linku aktywacyjnego podczas tworzenia konta klienta lub Twój klient nie zdążył aktywować swojego konta na czas, możesz wysłać link ponownie.


Aby to zrobić, przejdź do zakładki Klienci, a następnie wyszukaj klienta, któremu chcesz wysłać link aktywacyjny i kliknij przycisk Profil.

W profilu klienta przewiń widok do działu Konto i kliknij przycisk Ustawienia zaawansowane (lub Włącz, jeśli konto klienta posiada wyłączone logowanie do systemu).

W nowym oknie wybierz opcję Wyślij link aktywacyjny i potwierdź przyciskiem Wyślij.

Gdy pojawi się informacja „Wiadomość email z linkiem aktywacyjnym została wysłana” możesz zamknąć okno – wiadomość aktywacyjna trafi do klienta w ciągu najbliższych kilku minut.