Jak zapisać klienta na zajęcia?

Ostatnia modyfikacja: 22 września 2022

Aby zapisać klienta na wybrane zajęcia, przejdź do zakładki Grafik, wybierz odpowiednią datę z kalendarza (jeśli chcesz zapisać klienta na inny tydzień niż wybrany zakres dat), a następnie kliknij przycisk listy zapisów obok konkretnych zajęć.

Na liście obecności skorzystaj z pola wyszukiwania, aby wyszukać i zapisać wybranego klienta.

a). Jeśli klient posiada aktywny karnet, zostanie od razu dodany do listy.



b). Jeśli klient nie posiada odpowiedniego karnetu, pojawi się okienko z dodatkowymi ustawieniami.
Możesz zapisać klienta na niezapłacone/darmowe zajęcia lub dodać dla niego nowy karnet:

Jak wysłać potwierdzenie rezerwacji do klienta?

Aby wysłać potwierdzenie utworzonej wcześniej rezerwacji, przejdź do listy obecności wybranych zajęć, a następnie kliknij ikonę menu i wybierz opcję Edytuj.
W nowym okienku znajdziesz opcję Wyślij potwierdzenie do klienta – zaznacz ją, a następnie wybierz sposób powiadomienia klienta:

Email – klient otrzyma powiadomienie w formie emaila oraz, jeśli korzysta aplikacji mobilnej Fitssey, otrzyma dodatkowo powiadomienie push.

SMS – (jeśli aktywowałeś wysyłkę SMS) możesz przesłać potwierdzenie w formie SMS, klient otrzyma również email. Jeśli klient nie posiada numeru telefonu, otrzyma darmowe powiadomienie push (w przypadku korzystania z aplikacji mobilnej Fitssey).