Jak włączyć operatora płatności imoje?

Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2021

Aby włączyć płatności online przy pomocy imoje, skontaktuj się z nami pod adresem hello@fitssey.com w celu podpisania umowy.


Jeśli zawarłeś już umowę z imoje i posiadasz aktywny panel administracyjny imoje, przejdź pod adres https://imoje.ingbank.pl i wprowadź swoje dane, aby się zalogować.

Krok 1. Po zalogowaniu wybierz dział Sklepy znajdujący się w górnym menu, następnie kliknij nazwę swojego sklepu, a w rozsuniętym panelu kliknij przycisk Szczegóły.




Krok 2.
W nowym oknie przejdź do zakładki Dane do integracji, a następnie skopiuj Identyfikator klienta oraz Identyfikator sklepu i wklej je w odpowiednie pola w Fitssey (w zakładce Studio > Metody płatności > imoje).


Uzupełnij pole Adres notyfikacji wpisując poniższy adres: https://app.fitssey.com/{UUID}/external/imoje/shopping-cart i zastępując {UUID} przez Twój unikatowy identyfikator studio (znajdziesz go w Fitssey w zakładce Studio > Twoje studio).

Ten punkt jest bardzo ważny – jeśli nie wprowadzisz poprawnego adresu powiadomień, Fitssey nie otrzyma potwierdzenia ukończenia płatności.





Krok 3.
W kolejnym kroku wybierz dział Ustawienia znajdujący się w górnym menu, a następnie kliknij zakładkę Klucze API. Kliknij nazwę Default, a następnie w rozsuniętym panelu przycisk Szczegóły.




Krok 4. W nowym oknie skopiuj Token autoryzacyjny i wklej go w pole Token autoryzacyjny w Fitssey (w zakładce Studio > Metody płatności > imoje).





Jeśli wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie, na dole formularza pojawi się status Połączono!, a płatności będą dostępne dla klientów z FrontOffice™.


Jeśli napotkasz trudności, skontaktuj się z nami pod adresem hello@fitssey.com.