Jak włączyć operatora płatności imoje?
Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2021
Aby włączyć płatności online przy pomocy imoje, skontaktuj się z nami pod adresem hello@fitssey.com w celu podpisania umowy.
Jeśli zawarłeś już umowę z imoje i posiadasz aktywny panel administracyjny imoje, przejdź pod adres https://imoje.ingbank.pl i wprowadź swoje dane, aby się zalogować.
Krok 1. Po zalogowaniu wybierz dział Sklepy
znajdujący się w górnym menu, następnie kliknij nazwę swojego sklepu, a w rozsuniętym panelu kliknij przycisk Szczegóły
.
Krok 2.
W nowym oknie przejdź do zakładki Dane do integracji
, a następnie skopiuj Identyfikator klienta
oraz Identyfikator sklepu
i wklej je w odpowiednie pola w Fitssey (w zakładce Studio > Metody płatności > imoje).
Uzupełnij pole Adres notyfikacji
wpisując poniższy adres: https://app.fitssey.com/{UUID}
/external/imoje/shopping-cart i zastępując {UUID}
przez Twój unikatowy identyfikator studio (znajdziesz go w Fitssey w zakładce Studio > Twoje studio).
Ten punkt jest bardzo ważny – jeśli nie wprowadzisz poprawnego adresu powiadomień, Fitssey nie otrzyma potwierdzenia ukończenia płatności.
Krok 3.
W kolejnym kroku wybierz dział Ustawienia
znajdujący się w górnym menu, a następnie kliknij zakładkę Klucze API
. Kliknij nazwę Default
, a następnie w rozsuniętym panelu przycisk Szczegóły
.
Krok 4. W nowym oknie skopiuj Token autoryzacyjny
i wklej go w pole Token autoryzacyjny
w Fitssey (w zakładce Studio > Metody płatności > imoje).
Jeśli wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie, na dole formularza pojawi się status Połączono!
, a płatności będą dostępne dla klientów z FrontOffice™.
Jeśli napotkasz trudności, skontaktuj się z nami pod adresem hello@fitssey.com.