Jak utworzyć konto pracownika?

Ostatnia modyfikacja: 09 października 2018

Aby dodać nowego pracownika, zaloguj się na swoje konto menadżera. Wybierz z dostępnego po lewej stronie menu zakładkę Pracownicy.

Po kliknięciu przycisku Dodaj pracownika zostanie wyświetlony formularz z podstawowymi polami do wypełnienia.

  • Imię i nazwisko pracownika
  • Płeć pracownika
  • Rola jaką pracownik pełni w Twoim studio
  • Unikatowy adres e-mail, to znaczy taki, który nie został jeszcze dodany do twojego studio

Pamiętaj! Wszelkie wprowadzone dane muszą być prawdziwe i zgodne z naszą Polityką Prywatości.

 

Role

Role definiują zakres obowiązków i przywilejów w aplikacji. Tworząc nowego pracownika musisz taką rolę określić. System lightenbody™ określa trzy podstawowe role:

  • Menedżer
    Posiada najwyższe dostępne uprawnienia, dzięki którym będzie w stanie wykonać większość działań
  • Recepcjonista
    Posiada minimalny dostęp do aplikacji. Ma wgląd do informacji wprowadzanych przez innych pracowników, jednak bez możliwości edycji lub ich tworzenia.
  • Nauczyciel
    Posiada umiarkowany dostęp do aplikacji. Może sprawdzić swoje lub inne zajęcia. Nie może dodawać lub edytować klas.

Wszystkie role możesz modyfikować i dostosowywać do swoich potrzeb.

Możliwość logowania do systemu

Opcja ta pozwala na dodanie pracownika nie posiadającego adresu email, pamiętaj jednak, że taki pracownik nie będzie miał możliwości logowania do systemu. Istnieje możliwość późniejszego włączenia możliwości logowania, aby to zrobić należy przejść do profilu pracownika, a następnie dokonać edycji adresu email.

Aktywacja konta w lightenbody

lightenbody™ pozwala ci na dwa rodzaje aktywacji konta pracownika:

  • Poprzez link aktywacyjny
    Na podany wyżej adres e-mail, zostanie wysłana wiadomość wraz z linkiem aktywacyjnym. Pracownik będzie mógł aktywować konto oraz wprowdzić swoje hasło.
  • Poprzez wprowadzenie hasła
    Po wybraniu tej opcji będziesz mieć możliwość wprowdzenia hasła bezpośrednio w formularzu. Po kliknięciu przycisku Zapisz, konto zostanie automatycznie aktywowane w systemie. Na podany wyżej adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z informacjami dotyczącymi logowania do studio.

To wszystko. Konto twojego pracownika zostało właśnie dodane do systemu. Możesz teraz przejść do profilu swojego pracownika i edytować jego dane osobowe, dodać zdjęcie, informacje o kontrakcie lub notatki.