W jaki sposób klient może samodzielnie opłacić produkt dodany przez menedżera?

Ostatnia modyfikacja: 26 września 2018

Jeśli przypisałeś klientowi kartę, płatność lub kontrakt ze statusem Do zapłaty później lub Zaplanowano, ma on możliwość opłacenia go wprost ze swojego profilu.
Informacja o nieuregulowanej płatności jest zawsze widoczna dla klienta w jego profilu.


Aby uregulować należność, klient powinien zalogować się na swoje konto, a następnie przejść do zakładki Moje zakupy.



W nowym oknie pojawi się pełna lista niezapłaconych produktów wraz z ustaloną przez studio datą płatności.
Aby dokonać płatności należy kliknąć przycisk Zapłać obok wybranej transakcji.



W kolejnym kroku należy wybrać jedną z dostępnych metod płatności online, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami.



Zapłaty można dokonać wyłącznie przy użyciu płatności online (manualne płatności jak przelew tradycyjny i gotówka nie są dostępne). Aby umożliwić klientom płatności wprost z profilu, włącz jedną z dostępnych metod płatności online.


Po pomyślnym ukończeniu procesu płatności transakcja otrzyma status Zapłacono oraz trafi do działu Historia w zakładce Moje zakupy.