Tworzenie i grupowanie zamówień
Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2019
Aby dodać klientowi nowy produkt, przejdź do profilu klienta, a następnie kliknij Zakupy.
W nowym oknie wybierz dział Karty, a następnie kliknij przycisk plus
i wybierz jedną z dostępnych kart.
W nowym oknie otworzy się punkt sprzedaży. Korzystając z pola wyszukiwania, wybierz kolejne produkty, które chcesz sprzedać klientowi.

W naszym przykładzie sprzedajemy klientowi 3 produkty: dwa karnety oraz opłatę członkowską. Chcemy pogrupować produkty tak, aby każdy z nich znalazł się w osobnym zamówieniu, dzięki temu będziemy mogli przypisać osobną zniżkę do każdego z nich lub zmienić termin płatności.
Aby przenieść jeden z produktów do osobnego zamówienia, kliknij znajdujące się obok menu z trzema kropkami
, a następnie wybierz opcję Przenieś.

W nowym oknie wybierz, do którego zamówienia produkt ma zostać przeniesiony i zatwierdź wybór przyciskiem Przenieś.
Analogicznie wykonaj te same kroki dla pozostałych produktów, aby każdy z nich znalazł się w osobnym zamówieniu.
W ten sposób utworzyliśmy trzy oddzielne zamówienia, każde z nich posiada jeden produkt.
