Zmiana kolejności kart w cenniku

Ostatnia modyfikacja: 14 lutego 2024

Masz możliwość zmiany kolejności, w jakiej karty będą wyświetlane Twoim klientom w FrontOffice™ (panel klienta).

Do pogrupowania kart na stronie „Cennik” (dowiedz się jak włączyć dodatkową stronę Cennik) służą kategorie. Więcej na temat kategorii oraz ich tworzenia przeczytasz tutaj.

Jak zmienić kolejność kart w cenniku?

Aby przejść do listy kategorii, otwórz zakładkę Usługi, a następnie wybierz dział Karty. W widoku listy kart kliknij przycisk Organizuj karty.

W nowym oknie najpierw wybierz Moduł, dla którego chcesz posortować karty. W naszym przykładzie wybierzemy moduł Klasy – spowoduje to wyświetlenie wyłącznie kategorii zawierających karty pozwalające na zapisy do klas.


Aby zmienić kolejność kategorii, najedź kursorem myszy na wybraną kategorię, aby kursor zmienił kształt na ikonę ręki i przytrzymaj. Przeciągnij kategorię w wybrane miejsce, aby zmienić jej pozycję.




Aby zmienić kolejność kart, rozwiń wybraną kategorię klikając znajdującą się przy niej ikonę strzałki , a następnie najedź kursorem myszy na wybraną kartę, aby kursor zmienił kształt na ikonę ręki i przytrzymaj. Przeciągnij kartę w wybrane miejsce, aby zmienić jej pozycję.